4 سال پیش 605
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ چهارشنبه 15 آبان 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

گروه F لیگ قهرمانان اروپا؛ توقف بارسلونا در خانه و کامبک دورتموند مقابل اینتر

بارسلونای والورده در خانه با نتیجه 0-0 مقابل اسلاویاپراگ متوقف شد. زنبورهای آلمان توانستند بازی 2-0 باخته را تبدیل به 2-3 کنند و یک پیروزی ارزشمند را در خانه بدست آورند. اشرف حکیمی(2بار) و جولیان برانت برای زردپوشان گلزنی کردند. در مقابل دو گل اینتر توسط لائوتارو مارتینز و ماتیاس وسینیو به ثمر رسید.

گروه F لیگ قهرمانان اروپا؛ توقف بارسلونا در خانه و کامبک دورتموند مقابل اینتر

به گزارش فوتفان، در اولین بازی امشب از گروه F لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 21:25 دو تیم بارسلونا و اسلاویاپراگ در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه 0-0 به پایان رسید.
در این بازی بیشتر شاهد حملات بارسبونا بودیم و آبی‌اناری پوشان موقعیت‌های زیادی را در نیمه اول خلق کردند اما با درخشش دروازه‌بان اسلاویاپراگ، هیچکدام از این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد.
 


در دقیقه 45+1 بازیکنان اسلاویاپراگ توانستند به گل برسند اما این گل توسط VAR مردود اعلام شد و بدین ترتیب نیمه نخست با نتیجه 0-0 به پایان رسید.
در ابتدای نیمه دوم، جوردی آلبا به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پای چپ زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به سرخی روبرتو داد.
در دقیقه 59 بارسلونا توسط آرتور ویدال به گل رسید اما داور به دلیل حضور مسی در آفساید این گل را مردود اعلام کرد.
 


در ادامه والورده قصد داشت با تعویض مهره‌های هجومی خود به گل برتری دست یابد اما سنگربان اسلاویاپراگ مانع گلزنی کاتالان‌ها شد و بازی با نتیجه 0-0 پایان یافت.

در دیگر بازی امشب، دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک از ساعت ۲۳:۳۰ میزبان اینتر بود.
در دقیقه 5 لائوتارو مارتینز که در گوشه زمین صاحب توپ شده بود اما کسی را در مقابل نداشت با حرکتی انفرادی و با اعتماد بنفس به جلو حرکت کرد و دروازه را باز کرد.
 


شاگردان کونته پس از به ثمر رساندن گل به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه 40 کاندروا از سمت راست حرکت کرد و توپ را به وسینو رساند و این هافبک اروگوئه ای گل دوم نراتزوری را به ثمر رساند.
 


نیمه اول با نتیجه 2-0 و برتر قاطع اینتر به پایان رسید.
در نیمه دوم زنبورها بازی را در دست گرفتند. در دقیقه 51 بازیکنان دورتموند از سمت راست نفوذ کردندو پاس کات بک ماریو گوتزه به اشرف حکیمی رسید و این بازیکن دروازه اینتر را باز کرد. 
 


در ادامه زردپوشان آلمان به حملات خود ادامه دادند، در دقیقه 64 پرتاب اوت کاندروا برای بروزوویچ و اشتباه او باعث شد برانت با هندانوویچ تک به تک شود و گل دوم تیمش را به ثمر برساند.
 


شاگردان فاروه که در پی خلق شگفتی آفرینی بودند دست از حمله نکشیدند و در دقیقه 77 به گل سوم و برتر دست یافتند. اشرف حکیمی با نفوذ به عمق دفاعی با هندانوویچ تک به تک شد و دروازه را باز کرد.
 


بدین ترتیب کامبک دورتموند کامل شد و بازی با نتیجه 3-2 به سود زنبورها پایان یافت.

جدول گروه F پس از پایان هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا:
 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text