4 سال پیش 743
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ جمعه 22 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

والورده: بازی برابر سوسیداد و مادرید به یک اندازه مهم هستند

ارنسیتو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی با رئال سوسیداد از اهمیت و جدیت این بازی صحبت کرد. او در ادامه درمورد وضعیت مصدومین تیمش سخن گفت.

والورده: بازی برابر سوسیداد و مادرید به یک اندازه مهم هستند

به گزارش فوتفان، بارسلونا روز آینده از ساعت 16:00 به وقت ایران در ورزشگاه آنوئتا میهمان رئال سوسیداد خواهد بود. شاگردان والورده درحالی به مصاف این تیم چهارم جدولی خواهد رفت که هر 7 بازی اخیرشان مقابل این تیم را پیروز شده‌اند.
ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از این بازی حضور یافت و گفت: "در طی این سالها هربار به مصاف رئال سوسیداد رفتیم به عنوان تیم پیروز از زمین خارج شدیم. بازی مقابل این تیم به ظاهر آسان و ساده است اما من می‌دانم که این بازی یکی از سخت ترین بازی‌های ما است. آنها مهاجمین و هافبک‌های خوبی دارند و سعی می‌کنند با ارسال به پشت خط دفاعی ما گلزنی کنند، به دنبال راهی برای پوشش این موضوع هستم.
فعلا به چیزی جز بازی در با سوسیداد فکر نمی‌کنیم، اگرچه بازی برابر رئال مادرید تا جایی سرنوشت قهرمان را مشخص می کند، اما من نمی‌خواهم تمرکز خود را از دست بدهم. بازی برابر سوسیداد 3 امتیاز دارد، بازی برابر رئال مادرید نیز همینطور، پس از اهمیت یکسانی برخوردارند.
 


آرتور در آخرین بازی ملی که انجام دچار مشکل شد و حضورش در بازی فردا مبهم است. او از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیتی جزئی شده که به دنبال رفع آن هستیم. سمدو و آلبا در تمرینات تیم حضور داشتند و خوب تمرین کردند، امیدوارم بتوانند چراغ سبز پزشکب را دریافت کنند و در بازی فردا حضور یابند.
پیش از شروع نقل و انتقلات زمستان 3 بازی پیش رویمان هست و تمرکزمان روی آنهاست. از علاقه اینتر به ویدال اطلاع خاصی ندارم و بهتر است تا شروع نقل و انتقالات صبر کنیم."

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text