4 سال پیش 945
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ سه شنبه 26 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

ترشتگن: دوست دارم در بارسلونا بمانم

مارک آندره آ ترشتگن در مصاحبه اخیر خود درمورد داشتان پیوستنش به بارسلونا صحبت کرد.

ترشتگن: دوست دارم در بارسلونا بمانم

به گزارش فوتفان و به نقل از گل، مارک آندره‌آ ترشتگن که در سال 2014 با مبلغ 12 میلیون یورو از مونشن گلادباخ به نیوکمپ منتقل شد توانست در مدت کوتاهی به مرد شماره یک دروازه کاتالان‌ها تبدیل شود و اکنون یکی از ارکان مهم تیم ارنستو والورده به حساب می‌آید.
ترشتگن در مصاحبه اخیر خود درمورد اکلاسیکو و مسائل دیگری صحبت کرد و گفت: "زمانی که 15 یا 16 ساله بودم با خودم گفتم اگه قراره یک تصمیم برای آینده‌ام بگیرم، آن تصمیم رفتن به بارسلونا است. می‌دونستم که تصمیم سختیه ولی من به فلسفه بارسلونا علاقه‌مند بودم و هنوز هم هستم. وقتی به بارسلونا آمدم در اولین الکلاسیکو حضور نداشتم و به همین خاطر عصبانی بودم. من می‌خواستم همیشه فیکس باشم و توانایی‌هایم را به بقیه نشان دهم. فردا الکلاسیکو برگذار می‌شود و باید بگویم که من عاشق این نوع از بازی‌ها هستم و دوست دارم طرفداران را خوشحال کنم. کسی از آینده اطلاعی ندارد اما خودم دوست دارم در بارسلونا بمانم و یک تصویر ماندگار از خودم به جای بگذارم.
 


به شرایط فعلی مونشن گلادباخ افتخار می‌کنم. آنها مربی و بازیکنان فوق‌العاده‌ای را در اختیار دارند که بسیار متحد هستند. به خودم افتخار می‌کنم که زمانی در این تیم بازی می‌کردم و امیدوارم بوندسلیگا را با کسب سهمیه لیگ قهرمانان به پایان برسانند."

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text