4 سال پیش 1617
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ جمعه 29 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

کونته: سال را به بهترین شکل ممکن به پایان می‌رسانیم

آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی با جنوا درمورد مسیر سختی که تا کنون پیمود صحبت کرد. او به هواداران اینتر قول داد که سال را با نتایج خوبی به پایان خواهند رساند.

کونته: سال را به بهترین شکل ممکن به پایان می‌رسانیم

به گزارش فوتفان و به نقل از کانون هواداران اینتر، آبی و سیاه پوشان میلان روز آینده از ساعت 18:00 در ورزشگاه سن سیرو به مصاف تیم جنوا خواهند رفت و آنتونیو کونته به عنوان سرمربی این تیم در کنفرانس خبری پیش از این بازی حضور یافت.
او در این کنفرانس خبری گفت: "در این ۵ ماهی که پشت سر گذاشتیم مجبور بودیم با مشکلات مهمی سر و کار داشته باشیم. با این حال با آنها به روشی صحیح روبه رو شدیم و بازیکنان درک کردند که لازم است حتی بیشتر از توان خود را بگذارند و مسئولیت پذیر تر شوند. اگر می خواهیم برابر جنوا به پیروزی برسیم باید بی عیب و نقص باشیم. از آغاز فصل همیشه هدف ما این بود که به یک تیم معتبر و قابل اعتماد تبدیل شویم و حریفان باید بدانند که ما تیمی سرسخت برای رقابت با آنها هستیم. به خوبی می دانیم که در امتداد مسیر ممکن است به موانعی سرسخت برخورد کنیم که می توانند ما را متوقف کنند اما باید برای عبور از آنها خوب کار کنیم. ما باید بنیاد و پایه و اساسی محکم و ماندگار ایجاد کنیم، چیزی که می تواند با گذشت زمان اهمیت پیدا کند. همانطور که گفتم اینکه بتوانم اثری مهم از خود بجا بگذارم اهمیت خواهد داشت. سباستیانو اسپوزیتو و لوسیان آگوم؟ آنها رشد قابل توجهی داشته اند. هر دو بازیکنانی جوان محسوب می شوند و این فرصت را داشتند که برای اولین بار بازی در سری آ را تجربه کنند و شایستگی آن را داشتند. آنها با توجه به پتانسیلی که دارند این توانایی را دارند که به دو عضوی اساسی و مهم از اینتر در آینده تبدیل شوند و من صرفنظر از اینکه آنها به میدان می روند یا نه به هر دو اعتقاد زیادی دارم. در ساعات آینده ارزیابی های خود برای انتخاب ترکیب را انجام خواهیم داد. محرومیت مارتینز و بروزوویچ حتی ما را بیشتر با مشکل مواجه می کند. اطمینان دارم که با حمایت طرفداران، شاگردانم تمام توان خود را خواهند گذاشت تا سال را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم و فکر می کنم پیروزی در چنین شرایط اضطراری که با آن رو به رو شده ایم خارق العاده خواهد بود."
 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text