4 سال پیش 1890
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 28 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

حواشی آخرین الکلاسیکو سال 2019

آخرین الکلاسیکوی سال 2019 درحالی برگذار شد که شامل حواشی بسیاری در درون و بیرون زمین بود.

حواشی آخرین الکلاسیکو سال 2019

به گزارش فوتفان، دیشب تنها بازی معوقه هفته دهم لالیگا پس از دوماه برگذار شد و این دیدار با تساوی 0-0 پایان یافت. با تساوی بدست آمده هر دو تیم 36 امتیازی شدند و بارسلونا به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول باقی ماند.
 



ترکیب بارسلونا:
 

بازیکنان تعویضی بارسلونا:
آرتورو ویدال (دقیقه 55 به جای نلسون سمدو)
آنسو فاتی (دقیقه 83 به جای آنتوان گریزمان)

ترکیب رئال مادرید:
 

بازیکنان تعویضی رئال مادرید:
رودریگو گوئس (دقیقه 80 به جای ایسکو)
فدریکو والورده (دقیقه 80 به جای مودریچ)



حواشی بازی:
1.پیش از شروع این بازی، معترضین کاتالانی با حضور در اطراف ورزشگاه سعی در ایجاد آشوب بودند که به لطف 3000 مامور امنیتی حاضر در درون و اطارف ورزشگاه نیوکمپ، اتفاق خاصی نیوفتاد و بازی بدون دردسر آغاز شد.
 


2.در این دیدار پس از 3 سال (1095 روز)، برای آخرین بار از لوگوی قهرمان جام باشگاه های جهان روی پیراهن سفیدپوشان مادرید استفاده شد.
 


3.در دقیقه 17 لنگلت در محوطه جریمه برروی واران مرتکب خطایی شد که داور اصلی و کمک داور ویدیویی اعتقادی به پنالتی نداشتد و به بازی ادامه دادند.
 


نظر زیدان درمورد عملکرد داور:ما نميتونيم براى وار كارى بكنيم. امشب حقمون بيشتر بود، بازى تموم شده و ديگه نميشه كارى كرد.
نظر بوتراگوئنو(بازیکن اسبق رئال مادرید) در این باره: ما از وار حمايت مي‌كنيم چون داورا نمي‌توانند همه چيز رو ببینند.
جمال الشریف (کارشناس داوری بین اسپورت): در دقیقه 17 داور باید به خاطر خطایی که روی واران انجام شد را پنالتی اعلام می‌کرد و لنگلت باید کارت زرد میگرفت
جوزپ پدررول(الچیرینگیتو):داور بازی دیشب هرناندز هرناندز باید ۱ ماه از حضور در مسابقات محروم بشه. قضاوت او شرم‌آوره!


4. در دقیقه 19 راکیتیچ در محوطه جریمه بارسلونا با کشیدن لباس واران، او را متوقف کرد و درحالی که مادریدی ها منتظر بودند داوری برای آنها پنالتی بگیرد، هرناندز هزناندز تصمیم گرفت بازی ادامه یابد.
 

ایتورالده کارشناس داوری آاس: دو خطای واضح بر روی واران صورت گرفت که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
ارنستو والورده در پاسخ به دو پنالتی گرفته نشده برای رئال مادرید: نمی‌دانم کدام صحنه ها را می‌گویید، ولی اگه منظورتان صحنه‌ی راکیتیچ و واران است خب باید بگویم که برای ما هم جلوی سوسیداد یه پنالتی نگرفتند! 


5. در دقیقه 55 تصاویر تلوزیونی بازی قطع شد چون تماشاگران بارسایی توپ‌هایی زرد رنگ را به نشان اعتراض(درخواست جدایی کاتالان از اسپانیا) به درون زمین فرستادند.
روی توپ هایی که توسط هواداران به درون نیوکمپ فرستاده شد، نوشته شده بود "اسپانیا بشین و حرف بزن"
 

 



6. در دقیقه 68 مادریدی ها اعتقاد داشتند که توپ به دست ویدال خورده و داور باید در نزدیکی محوطه جریمه بارسلونا برایشان ضربه آزادی را درنظر بگیرد اما داور دستور به ادامه بازی داد.
 


7. گرت بیل در دقیقه 72 روی پاس مندی موفق به گلزنی شد اما کمک داور ویدیویی آفساید مندی را تشخیص داد و این گل رد شد.
 

 


8.با پایان این بازی با نتیجه 0-0، اولین اکلاسیکوی بی گل پس از 17 سال رقم خورد.

 


9.رکورد شکست ناپذیری زیدان بر روی نیمکت رئال مادرید در نیوکمپ دست نخورده باقی ماند. 2 برد و 3 تساوی
 


 

مصاحبه راموس پس از بازی: "ما لیاقتمون بیشتر از این بود. سعی کردیم اشتباهات گذشته رو تکرار نکنیم. کار آسونی نیست در نیوکمپ توپ رو از بارسلونا بگیرید ولی ما این کارو انجام دادیم."
زیدان: "به بازيكنانم افتخار ميكنم، نيوكمپ ورزشگاهیه که بازی کردن در آن سخت است. ما توانستیم گل بزنيم ولی وار آن را رد کرد. ما موقعيت هاى زيادى خلق كرديم"
کاسمیرو: "در بازی‌های اخیر نشان دادیم که در حال پیشرفت هستیم و با یک استاندارد واقعا بالا بازی می‌کنیم، زیدان کارش را به خوبی انجام می‌دهد. او به ما اعتماد به نفس می‌دهد، آمدن به نیوکمپ و داشتن چنین عملکردی چیزی است که تیم‌های معدودی میتوانند آن را انجام دهند من VAR را دوست ندارم، فوتبال با اشتباهات، جنجال‌ها و بحث‌هایی که درباره آن می‌شود زیباتر است."
والورده: "هر دو تیم خوب بودن، در بعضی اوقات رئال بر بازی مسلط بود و در بعضی اوقات هم ما مسلط بودیم. کسی سه امتیاز رو به دست نیاورد و ما متساوی هستیم. عدم حضور بوسکتس؟ او تب داشت."
راکیتیچ: "ما هم فرصتايى داشتيم ولى نتيجه مساوى عادلانه بود. به واران احترام زيادى مي‌گذارم ولى نبايد در اينباره صحبت كند چون صحنه اى رخ نداد و بازى فيزيكى بود."

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text