4 سال پیش 879
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ سه شنبه 26 آذر 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

رو به رو شدن جوانترین مربی UCL با آقای خاص!

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لایپزیش آلمان در قرعه ای تقریبا سخت به تاتنهام انگلستان برخورد کرده و قطعا باید شاهد ۲ بازی جذاب از این ۲ تیم باشیم. ناگلزمن با 32 سال سن، جوانترین مربی ای میباشد که تیمش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

رو به رو شدن جوانترین مربی UCL با آقای خاص!

به گزارش فوتفان، صدرنشین کنونی لیگ آلمان یعنی لایپزیش که توانست به عنوان صدرنشین از گروه خودش صعود کند، در مرحله یک هشتم نهایی در مقابل تیم تازه متحول شده تاتنهام قرار خواهد گرفت که به طور حتم باید شاهد دو بازی جذاب باشیم.
ناگلزمن سرمربی حال حاضر لایپزیش که جوانترین مربی این رقابت ها میباشد، در برابر مورینیویی قرار گرفته است که ممکن است تجربیات این مربی پرتغالی به وی غلبه کند.

 

 

هنگامی که مورینیو با پورتو در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شده بود، این مربی تنها ۱۶ سال سن داشت و اکنون در سال ۲۰۱۹، این دو مربی در یک هشتم نهایی به هم برخورد کرده اند.
ناگلزمن در مورد این قرعه گفت: « تاتنهامی ها یک تیم بزرگ در اروپا هستند، آنها در هر بازی خطرناک هستند و با آمدن مورینیو نیز کاملا متحول شده اند.»

 

 


هم چنین در سال ۱۹۸۷ و هنگامی که مورینیو از فوتبال خداحافظی کرد، این مربی متولد شد!

در حال حاضر ناگلزمن سرمربی آلمانی لایپزیگ با 32 سال سن جوانترین سرمربی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است که  به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است.

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text