4 سال پیش 720
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 7 آذر 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

مروری بر اتفاقات جذاب شب گذشته UCL

شب گذشته پنجمین بازی از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا به انجام رسید و در بعضی از گروه ها، شرایط تیم ها برای صعود به مرحله بعد به اوج هیجان خودشان رسیده است. در بازی های دیشب رکورد ها و اتفاقات جالبی رخ داد که آنها را بررسی خواهیم کرد.

مروری بر اتفاقات جذاب شب گذشته UCL

به گزارش فوتفان، در یکی از جذاب ترین گروه های لیگ قهرمانان و در گروه F، که تیم های بارسلونا، اینتر، دروتموند و اسلاویا پراگ حضور دارند، کاتالان ها در زمین خود در برابر دورتموند موفق به برد ۳-۱ شدند تا صعود خودشان را به مرحله بعد قطعی کنند.
مسی در این بازی دو پاس گل و ۱ گل را به نام خود ثبت کرد.
این ۷۰۰مین بازی مسی با پیراهن بارسلونا بود که توانست شب خوبی را پشت سر بگذارد و با صعود تیمش به مرحله بعد همراه باشد. او همچنین موفق شد در لیگ قهرمانان اروپا به ۳۴ تیم مختلف گل بزند.

 

 

در دیگر دیدار این گروه اینتر که بازی سختی را در پیش روی داشت، توانست با درخشش لوکاکو و مارتینز اسلاویاپراگ را در زمین آنها با نتیجه ۳-۱ شکست دهند.
لوکاکو در این بازی موفق به گلزنی شد و این گل، ۲۵۰مین گل او در طول دوران حرفه ای خود(513 بازی) بود.
آمار لوکاکو و مارتینز در دیدار های اخیر اینتر به شکل زیر است:
لوکاکو:
۱۷ بازی
۱۱ گل
مارتینز:
۱۸ بازی
۱۱ گل
اکنون شرایط این گروه به گونه ای است که اینتر برای صعود به مرحله بعد، باید بارسلونا را در زمین خود شکست دهد.

 

 

اما در گروه E که لیورپول، ناپولی، سالزبورگ و خنک حضور دارند، نتایج دیشب (تساوی لیورپول و ناپولی به همراه برد سالزبورگ) به گونه ای رقم خورد که تکلیف تیم های صعود کننده در هفته اخر مشخص میشود.
مهم ترین اتفاق دیشب مصدومیت شدید فابینیو بود که در دقیقه ۱۹، پس از برخورد با لوزانو از زمین بازی خارج شد و بلافاصله قرمز ها گل دریافت کردند.
کلوپ در مورد مصدومیت فابینیو گفت:« هنوز زود است در مورد مصدومیتش چیزی گفت، ولی امیدواریم جدی نباشد. او از جایی از پایش احساس درد میکند که زیاد جالب نیست؛ ساق و قوزک پایش دچار مشکل شده است و باید ببینیم که چه میشود.»

 

 

در دیگر دیدار این گروه تیم فوتبال سالزبورگ توانست با نتیجه ۴ بر یک تیم فوتبال خنک را در زمین آنها شکست دهند. اما ستاره 19 ساله این روز های دنیای فوتبال یعنی ارلینگ هالند، توانست باز هم گلزنی کند. هالند موفق شده است در پنج بازی، هفت گل و یک پاس گل را به نام خودش ثبت کند.

نکته جالب این جوان گلزن این است که او در این پنج بازی، تنها در ۳تای آنها در ابتدا به کار گرفته شده است و با توجه به زمان کمتری که داشته است، عملکرد بینظیری را از خود بر حای گذاشته است.
سالزبورگ در این گروه ۷ امتیازی شد و در بازی آخر خود، میزبان لیورپول هستند و به نظر میرسد کار سختی را برای صعود دارند.

 

 

اما در گروه h رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تیم های آژاکس، چلسی، والنسیا و لیل حضور دارند. دیشب چلسی در زمین والنسیا با نتیجه دو بر دو متوقف شد. یکی از گل های این تیم را متئو کواچیچ به ثمر رساند و این اولین گل این هافبک کروات در ۱۲۰ بازی گذشته برای تیمش بود.

 

 

همچنین در این دیدار پارخو هافبک والنسیا یک پنالتی را از دست داد؛ آمار پارخو در زدن پنالتی اصلاً جالب نیست و او در ۴ پنالتی گذشته که برای والنسیا زده است تنها موفق به ثبت یک گل شده است و 3 پنالتی را نیز از دست داده است.

 

 

اما آژاکس موفق شد با دو گل تیم فوتبال لیل را شکست دهد و با ۱۰ امتیاز صدرنشین این گروه باشد. همچنین تیم‌های چلسی و والنسیا نیز با ۸ امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند و شرایط این گروه نیز همانند گروه لیورپول و ناپولی به بازی آخر کشیده شده است.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text