4 سال پیش 898
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ دوشنبه 13 آبان 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

والورده: باخت ها ما را مجبور به بردن میکنند

سرمربی کاتالان ها در کنفرانس خبری پیش از دیدار با اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و به سوالات خبرنگاران در مورد شرایط بازی فردا و بازیکنانش گفت.

والورده: باخت ها ما را مجبور به بردن میکنند

به گزارش فوتفان، والورده سرمربی بارسلونا پیش از دیدار آنها با اسلاویا پراگ در کنفرانس خبری قبل از بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او معتقد است که فردا بازی سختی را در پیش روی دارند و در این باره گفت: « تیم اسلویا علاقه زیادی به بازی هجومی دارد و ما انتظار داریم که آنها فردا به گونه ای بازی کنند که دو هفته گذشته در زمین خودشان شاهد آن بودیم.

درست است ما در بازی گذشته در لالیگا بازی را واگذار کردیم اما ما مشکل روانی و انگیزشی نداریم و تا قبل از آن 3 برد خارج از خانه داشتیم. امیدوارم به روند خوبمان بازگردیم و از یک سری جهات بهتر شویم زیرا برای کسب حداکثر امتیاز ها باید با صلابت بیشتری کار و تمرین کنیم اما فردا قطعا فشار زیادی بر روی ما خواهد بود.»

 

 

والورده در مورد شرایط بازیکنانش نیز صحبت کرد و گف: « دمبله باید برای جایگاهش در تیم بجنگد و آن را به دست بیاورد این چیزی است که برای پیکه و آنسو فاطی نیز وجود دارد و این قضیه فقط مربوط به دمبله نیست.

دی یونگ بازیکن بسیار بزرگی است و از زمان ورودش به تیم، چیز های زیادی را به تیم اضافه کرده است.

وضعیت گریزمان هم کاملا عالی است، با تیم به طور کامل تمرین میکند و در خیلی از بازی ها موفق شده است برای ما گلزنی کند هر چند که من به شخصه انتظارات بیشتری از او دارم. در فاز هجومی با توجه به اینکه مصدومیت سوارز جدی نیست، ممکن است فردا او را در اختیار نداشته باشیم.»

والورده در این کنفرانس نیز در مورد باخت های تیمش گفت:« وقتی یک تیم میبازد، نگاه ها روی مربی میرود و کاملا هم درست است زیرا مربی مسئول آن نتیجه و در واقع مسئول کل تیم است.

بعضی اوقات میشود نتیجه را بازگردانند اما بعضی اوقات نیز امکان پذیر نیست.

وقتی در یک تیم مثل بارسلونا بازنده بازی میشوی، این تو را مجبور میکند که بلافاصله از خود واکنش نشان دهی و بازی های بعدی را ببری.»

 

در گروه F این رقابت ها که یکی از سخت ترین گروه های مقدماتی این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا است، تیم های بارسلونا، اینتر، دورتموند و اسلاویا پراگ حضور دارند.

شرایط این تیم ها در این گروه و طی انجام 3 بازی به شکل زیر است:

بارسلونا 7 امتیاز

اینتر 4 امتیاز(تفاضل 1)

دورتموند 4 اممتیاز (تفاضل 0)

اسلاویا پراگ 1 امتیاز

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text