4 سال پیش 820
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 9 آبان 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

پیکه: برای بازگشت نیمار حاضر بودیم قرارداد های خود را تغییر دهیم

جرارد پیکه معتقد است که در تابستان گذشته تمامی بازیکنان حاضر بوده اند برای بازگشت نیمار به نوکمپ قرار داد های خود را به گونه ای تغییر دهند که شرایط بازگشت او به نوکمپ هموار شود.

به گزارش فوتفان و طی مصاحبه ای که جرارد پیکه با El Larguero داشته، عنوان کرده است که بازیکنان بارسلونا برای بازگشت نیمار به نوکمپ حاضر بوده اند مبلغ دریافتی کمتری را بدست آوردند تا با رعایت فرپلی مالی (رعایت بازی جوانمردانه مالی)، او مشکلی برای پوشیدن لباس بارسلونا نداشته باشد.

نیمار در سال 2017 بارسلونا را به مقصد پاریسن ژرمن ترک کرد و بعد از دو سال، خواهان بازگشت به بارسلونا بود که به دلیل مخالفت باشگاه پاریسن ژرمن با جدایی او، پروسه بازگشتش منتفی شد.

پیکه در این باره گفت: « حقیقتا باشگاه پول خرید نیمار را نداشت، به همین دلیل به رئیس باشگاه گفتیم که ما میتوانیم قرارداد های خود را تغییر بدهیم و بخاطر بازگشت نیمار پول کمتری دریافت کنیم به گونه ای که درآمد سالیانه خود را در طی 3 یا 4 سال دریافت کنیم تا با رعایت فرپلی مالی او بتواند دوباره به بارسلونا بازگردد.

هدف ما این بود که به باشگاه کمک کنیم و مشکلی هم در این باره نداشتیم.»

 

 

پیکه در ادامه صحبت هایش گفت: « اما این راه حل ما تنها نیاز باشگاه برای خرید نیمار نبود و فراهم نشدن یک راه حل مناسب باعث شد تا او به ما نپیوندد ( راه نیامدن دو باشگاه با یکدیگر ).

ایده ما کاملا مناسب و عاقلانه بود اما یکسری مشکلات دیگر بوجود آمد تا مانع از انتقال نیمار به نوکمپ شود.»

نیمار در بازی های ابتدایی لوشامپیونه به کار گرفته نشد اما به ترتیب خود را به ترکیب پاریسن ژرمن رساند و حتی شاهد گل های 3 امتیازی او در ترکیب پاریسی ها بودیم.

نیمار اکنون به دلیل مصدومیت چند هفته ای از میادین دور است.

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text