4 سال پیش 871
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ شنبه 23 آذر 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

چهار بازیکنی که بعد از جدایی از لیگ جزیره شکوفا شدند

چهار بازیکنی که در ادامه گفته خواهد شد، توانستند بعد از جدایی از لیگ انگلستان در تیم های جدیدشان موفق ظاهر شوند و هر کدام به یک ستاره تبدیل شوند. از این 4 بازیکن، 3 بازیکن در منچستر یونایتد توپ زده اند و یکی از آنها نیز در نیوکاسل.

چهار بازیکنی که بعد از جدایی از لیگ جزیره شکوفا شدند

به گزارش فوتفان لیگ انگلستان که یکی از جذاب ترین لیگ های اروپا به شمار می آید، بازیکنان برای اینکه بتوانند خودشان را با شرایط این لیگ وفق دهند کار بسیار سختی را دارند.

هم اکنون چهار بازیکن زیر پس از جدایی از لیگ انگلستان، توانستند توانایی‌های خودشان را نشان دهند و در تیم‌های جدیدشان به ستاره تبدیل شوند.

اولین بازیکن فلورین تاوین است که این بازیکن فرانسوی پس از اینکه نتوانست در تیم نیوکاسل عملکرد خوبی را داشته باشد از این تیم جدا شد و به تیم مارسی فرانسه پیوست.

در سال گذشته او یکی از ستاره‌های تیمش بود اما امسال مصدومیت گریبانگیر وی شد و نتوانست به طور مداوم در ترکیب تیم تیمش قرار بگیرد و همچنین به تیم ملی فرانسه نیز دعوت شد و اکنون یکی از بازیکنان با کیفیت تیم ملی فرانسه و مارسی به شمار می‌آید.

 

 

دومین بازیکن رادامل فالکائو است که او ابتدا در منچستر یونایتد و سپس در چلسی توپ می‌زد. در ادامه او به تیم موناکو پیوست و توانست گل های فراوانی را به ثمر برساند و حتی با موناکو در لیگ قهرمانان اروپای دو سال پیش عملکرد خوبی را در داشته باشد.

 

 

سومین بازیکن ممفیس دیپای است که با کلی سر و صدا راهی منچستریونایتد شد اما او در طی یک سالی که در منچستر بود عملکرد ضعیفی را داشت و به تیم لیون پیوست. او در تیم لیون توانست به یک ستاره بی چون و چرا تبدیل شود و هم اکنون نیز بیشتر گلهای لیون توسط او به ثمر می‌رسد و در گل های دیگر این تیم نیز نقش دارد.

 

 

چهارمین بازیکن و شاید معروف ترین بازیکن این لیست نیز جرارد پیکه است که در منچستر یونایتد بود و بعد از جدایی از این تیم به بارسلونا پیوست که چندین سال است که یکی از مهره های اصلی این تیم در قلب خط دفاعی به شمار می‌آید.

 

 

تاوین: نیوکاسل به مارسی

فالکائو: منچستر یونایتد و چلسی به موناکو

دیپای: منچستر یونایتد به لیون

پیکه: منچستر یونایتد به بارسلون

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text