4 سال پیش 865
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ جمعه 15 آذر 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

والورده: نتیجه مهم نیست، بازی زیبا را میخواهیم

تیم فوتبال بارسلونا از هفته شانزدهم لالیگا میزبان مایورکا خواهد بود که والورده در کنفرانس خبری قبل از بازی شرکت کرد و به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داد. او در این کنفرانس در مورد شرایط بازیکنانش به طور مفصل صحبت کرد.

والورده: نتیجه مهم نیست، بازی زیبا را میخواهیم

به گزارش فوتفان، بارسلونا که هم اکنون در صدر جدول لالیگا قرار دارد، فردا از ساعت 23:30 دقیقه در نوکمپ میزبان مایورکا خواهد بود.

سرمربی آبی اناری ها در کنفرانس خبری پیش از بازی حضور پیدا کرد و در مورد شرایط بازی و بازیکنانش به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

والورده در این کنفرانس بیشتر در مورد شرایط بازیکنانش صحبت کرد و ابتدا در مورد بازنشستگی مسی از فوتبال گفت: « مسی که طی روز های آینده خداحافظی نمیکند. همانطور که خودش هم اشاره کرد این یک چیز طبیعی است. فعلا 32 سال سن دارد ولی قرار نیست به زودی از دنیای فوتبال خداحافظی کند. او ششمین توپ طلای خودش را هم گرفت و این یک افتخار ماندگار است برای او.»

 

او در مورد شرایط تیمش در لیگ قهرمانان گفت: « بازی فردا در لالیگا برای ما مهم است. تیم اینتر یک روز بیشتر از ما استراحت خواهد داشت اما قطعا با روحیه برد به میلان خواهیم رفت.»

 او همچنین در مورد برد هفته پیش در برابر اتلتیکو مادرید گفت : « در بازی گذشته علیه گریزمان شعار میدادند اما یک بار برای همیشه باید در دنیای فوتبال با چنین حوادث و عبارت نامناسب برخورد شود.

ما در آن بازی در برابر اتلتیکو پیروز شدیم. اما ما در دیدار هایمان فقط برد را نمیخواهیم، بلکه خواهان انجام یک بازی با کیفیت و زیبا هستیم. »

صحبت های والورده در مورد بعضی از بازیکنانش به شکل زیر است:

در مورد راکیتیچ: « او در خلال بازی ها به تیم آرامش تزریق میکند. او منتظر بازی کردن است و در بازی های گذشته دیدیم که چقد موثر است. او در لحظات حساس از تمام توانش برای تیم استفاده کرده است.»

در مورد آلبا، سمدو و پیکه: « البا به تنهایی تمرین کرده است و اینکه او به بازی فردا میرسد یا خیر در تمرینات امروز مشخص میشود. البا به همراه سمدو با تیم تمرین نکرده اند و نمیخواهم در بازی فردا روی آنها ریسک کنیم.

پیکه هم مصدومیت جزئی دارد اما او فردا در ترکیب ما حضور خواهد داشت.»

در مورد ترشتگن: « در سطح بسیار بالایی قرار دارد. واکنش هاش بینظیر بوده و علاوه بر آن خودش را با پاس های خوبش در جریان بازی قرار میدهد.»

در مورد ویدال: « ویدال در تیم من است و از داشتن او خوشحالیم. در مورد انتقال او به یک تیم دیگر، در آینده خواهیم دید چه اتفاقی در مورد او خواهد افتاد ولی از چیزی که در رسانه ها از آن میگویند صحبت نمیکنم.»

 

 

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text