4 سال پیش 843
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ سه شنبه 5 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

والورده: ما به دنبال برد با بازی زیبا هستیم

ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی با دورتموند شرکت کرد. او درمورد مسائل مختلفی همچون اهمیت این بازی، وضعیت بازیکنان و ... صحبت کرد.

والورده: ما به دنبال برد با بازی زیبا هستیم

به گزارش فوتفان، فرداشب بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان دورتموند خواهد بود و ارنستو والورده به عنوان سرمربی کاتالان‌ها در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت کرد. 
والورده در این کنفرانس خبری گفت: "مشخصا این مسابقه هم برای ما مهم است و هم برای آنها، ما اگر فردا به عنوان تیم برنده از زمین خارج شویم به عنوان تیم اول صعود می‌کنیم و ما می‌خواهیم از فرصت میزبانیمان استفاده کنیم زیرا ما در خانه قوی‌تر هستیم. درحال حاضر نمی‌توانم تغییر خاصی را در چیدمان تیم انجام دهم چون اهمیت بازی فردا به شدت زیاد است. در حال بهبودی نظم تیم هستیم، بازی سختی را مقابل لگانس پشت سر گذاشتیم اما بالاخره 3 امتیاز این بازی را به دست آوردیم. بهترین راه برای پیروزی ایجاد موقعیت گلزنیه و این یعنی بازی خوب، ما سعی میکنیم زیبا برنده شویم ولی از آنجایی که رقبا برای ضربه زدن به ما رو به خطا کردن و کار دفاعی روی می‌آورند کارمان سخت می‌شود."
 


او در ادامه درمورد وضعیت بازیکنانش گفت: " آرتور شرایط خوبی دارد و به تازگی از تیم ملی برگشته است، او در بازی‌های زیادی به عنوان بازیکن فیکس حضور داشته و از این موضع آگاهم. ما در بازی های خارج از خانه به هافبک‌های دفاعی بیشتری نیازمندیم و ترکیب با توجه به شرایط بازی چیده خواهد شد. 
با توجه به ناراحتی تودیبو از ناحیه زانو تصمیم گرفتم ریسک نکنم و در بازی قبلی از او استفاده نکنم، لنگلت هم شرایطی همچون تودیبو داشت و به همین دلیل در بازی با لگانس حضور نیافت. ارائوخو قبلا با ما بازی کرده و خواهان یادگیری چیزهای جدیدی است. او قوی و سریعه و خوب در فضا ها قرار میگیره. جونیور فیرپو نیز خوب جواب اعتماد باشگاه رو داده و اعتماد کامل به او داریم.
درمورد گریزمان باید بگویم که ما سعی می‌کنیم با تمرین و ایجاد رقابت به او کمک کنیم همانطور که به بقیه کمک می‌کنیم. آنتوان بازیکن خوب و با استعدادیه، برای همین دستورالعمل‌های خاصی را به او ارائه دادم تا بتواند بهتر شود.
دی یانگ توانایی بازی در دو پست هافبک تهاجمی و دفاعی را داراست. او در حمله خیلی خوبه، شاید اکنون کمتر از بوسکتس در خط هافبک دفاعی بازی کند ولی جایگزین خوبی برای بوسکتس است. در آینده بیشتر او رو در هافبک دفاعی خواهیم دید."

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text