4 سال پیش 549
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 23 آبان 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

مذاکرات بارسلونا با ویلیان در ماه ژانویه آغاز میشود

بارسلونا قصد دارد در ماه ژانویه برای خرید وینگر تیم فوتبال چلسی یعنی ویلیان اقدام کند. از طرفی لمپارد نیز علاقه مند به وی است و قصد دارد او را در چلسی نگه دارد!

مذاکرات بارسلونا با ویلیان در ماه ژانویه آغاز میشود

به گزارش فوتفان، و در جدیدترین اخبار نقل و انتقالاتی، باشگاه بارسلونا قصد دارد هافبک برزیلی چلسی یعنی ویلیان را به خدمت بگیرد.

قرارداد ویلیان به زودی با چلسی به اتمام می‌رسد و بارسلونا قصد دارد برای خرید این مهاجم برزیلی اقدام کند و او را طی یک انتقال رایگان راهی نیوکمپ کند.

از طرفی دیگر فرانک لمپارد سرمربی آبی‌های لندنی در تلاش است ویلیان را متقاعد کند که در استمفوردبریج بماند. اکنون باید منتظر بمانیم که این هافبک برزیلی در چلسی می‌ماند یا این که فصل بعد را در بارسلونا میگذراند. بارسایی ها می‌توانند در ماه ژانویه مذاکرات خود را با ویلیان آغاز کنند و در صورت مساعد شدن شرایط، این هافبک را به خدمت بگیرند.

 

 

  ویلیان در فصل جدید رقابت ها توسط فرانک لمپارد در اکثر بازی ها به کار گرفته شده است و توانسته است عملکرد خوبی را از خود برجای بگذارد.

در دیگر دیدارهای گذشته بارسلونا و چلسی، ویلیان جز ستاره های تیمش بوده است و توانسته بارها دروازه بارسلونا را تهدید کند و ممکن است فصل بعد این هافبک  خوش تکنیک را در نیوکمپ و زیر نظر والورده یا سرمربی دیگری ببینیم.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text