4 سال پیش 808
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ دوشنبه 6 آبان 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

والورده: کرایوف میگفت همیشه باید کمتر از تیم حریف بدوی

ارنستو والورده سرمربی باشگاه بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی با رئال وایادولید حضور یافت و درمورد وضعیت تیمش صحبت کرد.

به گزارش فوتفان، دو تیم بارسلونا و رئال وایادولید از ساعت ۲۳:۴۵ سه شنبه شب در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت.
 ارنستو والورده سرمربی باشگاه بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: " تعطیلات عجیبی را به پایان رساندیم و پس از یک هفته غیر عادی به لیگ باز می‌گردیم. باید مراقب تیمی همچون والادولید باشیم، آنها توانستند در این فصل ۱۴ امتیاز به دست آورند که ۸ امتیاز از آن در خارج از خانه به ثبت رسیده است. 
اومتیتی دیروز در بخشی از تمرینات حضور داشت، مشکل زانوی او هنوز به طور کامل درمان نشده و بعید است به بازی فردا برسد.
پرز و فاتی اکنون همراه با تیم اصلی تمرین می‌کنند و وقتی به آنها نیاز داشته باشیم در تیم اصلی حضور پیدا خواهند کرد.
از عملکرد آرتور در این فصل راضی هستم. از او می‌خواهم به محوطه جریمه حریف نفوذ کند و پاس‌هایی که منجر به گل می‌شوند را برای مهاجمان ارسال کند.
درمورد احتمال جدایی قرضی کارلس آلینا باید بگویم او معتقد است به اندازه کافی بازی نمی‌کند، او در تمرینات شایستگی‌هایش را به من نشان می‌دهد اما واقعیت امر این است که ترافیک سنگینی در خط هافبک بارسلونا برقرار است و برای فیکس شدن باید بسیار تلاش کند. به نظرم در تیم‌های دیگر فرصت بیشتری برای بازی پیدا خواهد کرد.
گریزمان به آمریکا سفر کرده، من مشکلی با این موضوع ندارم. ما برای بازیکنان قوانین خاصی را وضع کرده‌ایم اما آنها را محدود نمی‌کنیم و در کارهایشان دخالت نخواهیم کرد.
رسانه‌ها می‌گویند بازیکنان بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا دوندگی کمی دارند، در گذشته من مربی(کرایوف) داشتم که می‌گفت: همیشه باید کمتر از حریف بدوی!"

لیست بازیکنان دعوت شده بارسلونا برای بازی فرداشب:

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text