4 سال پیش 645
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ چهارشنبه 27 آذر 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

برنامه فشرده شاگردان فرکی؛ 3 بازی در 10 روز

مسئولان باشگاه پیکان امیدوار هستند با تغییر و تحولات صورت‌گرفته در هیات مدیره این باشگاه، بودجه مناسبی برای نیم فصل دوم در اختیار این باشگاه قرار بگیرد.

برنامه فشرده شاگردان فرکی؛ 3 بازی در 10 روز

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم پیکان در هفته شانزدهم لیگ برتر در مشهد به مصاف شهر خودرو خواهد رفت که این بازی روز جمعه برگزار می‌شود. بر همین اساس شاگردان حسین فرکی فردا در ساعت 14 عازم مشهد خواهند شد.

برنامه بازی‌های تیم پیکان تا تعطیلات نیم فصل بسیار فشرده است و شاگردان فرکی در حدود 9 روز باید سه بازی سنگین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار کنند. بازیکنان پیکان فردا به مشهد می‌روند و جمعه‌شب این شهر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مقصد تهران ترک خواهند کرد. از طرف دیگر روز دوشنبه تیم پیکان راهی شهر جم می‌شود تا در روز سه‌شنبه به مصاف پارس جنوبی این شهر برود و احتمال چهارشنبه صبح از عسلویه عازم تهران خواهند شد. روز شنبه هم شاگردان فرکی در یک بازی عقب‌افتاده در تهران با تراکتور بازی خواهند کرد که این مسئله فشار مضاعفی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به تیم پیکان وارد می‌کند.

از طرف دیگر اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پیکان از حسین فرکی سرمربی این تیم درخواست کردند که لیست خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای نیم فصل دوم ارائه دهد. احتمالا دو یا سه بازیکن از لیست پیکان خارج خواهند شد و از آنجایی که این تیم یک جای خالی در لیست خود دارد، پیکان می‌تواند در نیم فصل دوم حداقل سه بازیکن جذب کند.

البته مشکلات مالی این روزها گریبان باشگاه پیکان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفته و مسئولان این باشگاه و اعضای جدید هیات مدیره امیدوار هستند که از سوی مدیران ارشد شرکت ایران‌خودرو پول به حساب این باشگاه واریز شود تا آنها بتوانند برای تقویت لیگ برای فصل دوم مشکلات مالی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم برطرف کنند.

برچسب ها

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text