4 سال پیش 685
محمد جواد رحمانی صالح

این نوشته در تاریخ یکشنبه 24 آذر 1398 توسط محمد جواد رحمانی صالح نوشته شده است

مدیرعامل سابق پرسپولیس رئیس هیات‌مدیره باشگاه پیکان شد

عصر امروز حمید رضا گرشاسبی،علیرضا رحیمی و مصطفی کیائی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پیکان با حضور در باشگاه رسما معارفه و کار خود را آغاز کردند.

مدیرعامل سابق پرسپولیس رئیس هیات‌مدیره باشگاه پیکان شد

به گزارش فوتفان و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، عصر امروز حمید رضا گرشاسبی،علیرضا رحیمی و مصطفی کیائی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پیکان با حضور در باشگاه رسما معارفه و کار خود را آغاز کردند.

در این جلسه معارفه که با حضور حاج فتح علی‌های قائم مقام مالی اقتصادی و کمیزی مدیریت خدمات مدیران شرکت ایران خودرو و مدیران ارشد باشگاه بهمراه شیعی مدیر عامل باشگاه پیکان انجام شد مدعوین با هیات مدیره جدید آشنا گردیدند.

شیعی مدیر عامل باشگاه پیکان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضا سابق هیات مدیره و خوش آمد گویی به اعضای جدید ابراز امیدواری کرد که با تجربیات و تلاش و همفکری هیات مدیره بتوان به پیشرفت و اعتلای پیکان کمک شایان نمود. در این جلسه برنامه ها و اهداف گروه صنعتی ایران خودرو تئوسط آقایان فتح علی ها و کمیزی مطرح گردید

در اولین جلسه هیات مدیره بعد از بحث و تبادل نظر به اتفاق آرا آقای حمید رضا گرشاسبی بعنوان رئیس هیات مدیره و آقای علیرضا رحیمی بعنوان نائب رئیس هیات مدیره انتخاب شدند.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text