4 سال پیش 623
رضا کشاورزی

این نوشته در تاریخ جمعه 22 آذر 1398 توسط رضا کشاورزی نوشته شده است

واسعی: نیم‌فصل اول فراز و نشیب زیادی داشتیم

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: در نیم‌فصل اول فراز و نشیب زیادی داشتیم اما امیدوارم تصمیم‌گیری درستی داشته باشیم تا تیم را به شرایط بهتر برسانیم.

واسعی: نیم‌فصل اول فراز و نشیب زیادی داشتیم

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری فارس ، سعید واسعی پس از شکست برابر سپاهان اظهار داشت: چند موقعیت گلزنی داشتیم اما متاسفانه توپ‌ها وارد دروازه نشد زیرا پیام نیازمند گلر خوبی است.

 

بازیکن تیم پیکان افزود: روی عدم تمرکز، گل‌ پنالتی و دقیقه آخر نیمه اول دریافت کردیم. جا دارد به سپاهان و هواداران این تیم پیروزی را تبریک بگویم.

 

وی تصریح کرد: در نیم‌فصل اول فراز و نشیب زیادی داشتیم. باید دید نظر کادر فنی چیست. امیدوارم تصمیم‌گیری درستی داشته باشیم تا تیم را به شرایط بهتر و بالای جدول برسانیم.

 

واسعی در مورد پیشنهاد‌ها گفت: من هم در رسانه‌ها خوانده‌ام اما هنوز با خودم صحبتی نشده است. با پیکان قرارداد دارم و باید دید در پایان فصل چه می‌شود.

 

علی‌محمدی: متاسفانه نتوانستیم امتیاز بگیریم

جلال‌الدین علی‌محمدی نیز بعد از بازی مقابل سپاهان اظهار داشت: سپاهان مقابل هواداران بازی می‌کرد و از موقعیت‌ها استفاده کرد و 2 بر صفر جلو افتاد.

بازیکن پیکان افزود: نیمه دوم سعی کردیم جبران کنیم. موقعیت داشتیم اما پیام نیازمند چند توپ خوب را گرفت. متاسفانه نتوانستیم امتیاز بگیریم.

وی در مورد پنالتی که برای پیکان گرفته نشد، گفت: از زاویه‌ای که من دیدم، به نظرم پنالتی بود. حریف پای بازیکن ما را زد؛ البته باید نظر کارشناسان را هم دید.

 

حمودی: اگر حرف بزنم کمیته انضباطی محروم می‌کند

 

علی حمودی هم در پایان بازی سپاهان و پیکان در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: باز هم مشکل هفته‌های قبل، یعنی داوری را داشتیم. داور نیمه اول برای سپاهان پنالتی گرفت و برای ما همان صحنه را پنالتی نگرفت.

 

بازیکن پیکان افزود: به سرپرست باشگاه گفتیم اگر بخواهد شرایط این‌گونه باشد، چرا از تهران داور می‌آورند. از اصفهان داور بگذارند که بدانیم از این شهر است.

 

وی ادامه داد: در دو بازی از داوری ضربه خوردیم. فیلم موجود است و از خودمان حرف نمی‌زنیم. چقدر باید از داوری ضربه بخوریم؟ خیلی گله دارم، اما اگر حرف بزنم کمیته انضباطی محروم می‌کند. باید فکر تیم‌هایی که هوادار ندارند، باشند.

 

حمودی با بیان این‌که نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم، گفت: می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم اما پیام نیازمند جلوی آن را گرفت.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text