4 سال پیش 712
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ شنبه 16 آذر 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

رونمایی از گزینه‌های جدید جانشینی دنیزلی و ادامه تغییرات در تبریز

باشگاه تراکتور برای انتخاب سرمربی جدید این تیم ۲ گزینه مطرح را زیر نظر گرفته است.

رونمایی از گزینه‌های جدید جانشینی دنیزلی و ادامه تغییرات در تبریز

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری میزان، باشگاه تراکتور امروز (شنبه) پس از شایعات بسیار در نهایت تصمیم خود را گرفت و مصطفی دنیزلی را از سمت سرمربیگری این تیم برکنار کرد.

پس از این اتفاق، گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب جانشین دنیزلی در تراکتور آغاز شد. ابتدا نام علی دایی بر سر زبان‌ها افتاد اما خیلی زود نام آقای‌گل فوتبال جهان از میان گزینه‌های هدایت تراکتور کنار رفت.

با این شرایط، اما باشگاه تراکتور ۲ گزینه مطرح دیگر را برای سرمربیگری این تیم در نظر گرفته است. افشین قطبی یکی از گزینه‌های اصلی هدایت سرخپوشان تبریزی است. این مربی که در نیم‌فصل دوم فصل پیش هدایت فولاد خوزستان را برعهده داشت، پس از جدایی از این باشگاه دوباره به لیگ چین برگشت و سرمربی شیجیاژوانگ اوربرایت شد. قطبی که سابقه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس را در کارنامه دارد موفق شد با این تیم چینی به سوپر لیگ این کشور صعود کند و عملکرد درخشانی داشته باشد.

گزینه دیگر مسئولان تراکتور برای جانشینی دنیزلی، برانکو ایوانکوویچ است. برانکو که این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نزدیک شده، حالا به گزینه‌ای برای هدایت تراکتور هم تبدیل شده است. باشگاهی که حتی فصل پیش هم با وجود حضور برانکو در پرسپولیس، با او مذاکراتی داشت اما در نهایت موفق به جذب او نشد. به این ترتیب باید منتظر ماند و دید در نهایت چه کسی سکان‌دار این تیم تبریزی می‌شود.

از ساعتی که خبر جدایی دنیزلی رسانه‌ای شده برخی دلالان و اینجنت‌ها فعالیت خودشان را در رابطه با باشگاه تراکتور افزایش داده‌اند و درصدد هستند که تا گزینه‌های خارجی و بعضا ایرانی خود را به این باشگاه تبریزی برای سرمربیگری تراکتور معرفی کنند. 

در این بین حتی از رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین‌سازی و محمد نصرتی سرمربی تیم گل‌ریحان البرز هم به عنوان گزینه‌های احتمالی هدایت تراکتور یاد می‌شود.

خبر دیگر از تراکتور اینکه، با کنار گذاشتن دنیزلی، شنیده می‌شود قرار است به زودی شاهد تغییرات مدیریتی هم در باشگاه تراکتور باشیم. به نظر می‌رسد مالک باشگاه تراکتور از عملکرد غلامرضا صادقیان به عنوان مدیرعامل در این باشگاه راضی نبوده و به همین دلیل قصد دارد وی را کنار بگذارد.

البته تغییر مدیرعامل باشگاه تراکتور فعلا در دستور کار مالک باشگاه نیست و به نظر می‌رسد این تغییر در نیم‌فصل لیگ برتر صورت گیرد.

گفتنی است که تراکتور در حال حاضر در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text