4 سال پیش 1475
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ شنبه 30 آذر 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

شانس بالای تراکتور برای جذب اسماعیلی‌فر

از میان مشتریان دست به نقد اسماعیلی‌فر، شانس تراکتور برای جذب او بیشتر از سایرین است.

شانس بالای تراکتور برای جذب اسماعیلی‌فر

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری ایلنا، با شروع تعطیلات نیم فصل و باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، فعالیت‌ تیم‌ها برای تقویت خودشان شروع شده و برخی از بازیکنان هم در این میان حسابی روی بورس هستند و مشتریان دست به نقد دارند. شاید بتوان گفت در صدر این فهرست دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست ذوب آهن باشد.

اسماعیلی‌فر که بعد از پایان خدمتش در تراکتور برای گذراندن باقی‌ مانده قراردادش مجبور شد به ذوب آهن برگردد، تنها یک نیم فصل دیگر بازیکن این تیم است و پس از آن آزاد خواهد شد. از همین رو ذوبی‌ها در تلاش هستند تا قرارداد این بازیکن را تمدید کنند ولی خود دانیال تا کنون زیر بار این موضوع نرفته و پیشنهاد دوم باشگاه که از نظر مالی پیشنهاد خوبی به نظر می‌رسید را هم رد کرده است.

وی در حال حاضر از چهار تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور پیشنهاد دارد ولی در این میان شانس تراکتور بیشتر از سایرین است چرا که هم اوضاع مالی بهتری دارد و هم گزینه تخصصی در دفاع راست که موقعیت اسماعیلی‌فر را در ترکیب اصلی به خطر بیاندازد ندارد و از همه مهم‌تر محبوبیت بالای این بازیکن در تبریز و آشنایی با این تیم و جو حاکم بر آنجا دلیل اصلی برای بیشتر بودن شانس سرخپوشان تبریزی در جذب این بازیکن است.

با وجود تاکید باشگاه ذوب آهن بر حفظ اسماعیلی‌فر، او روز گذشته و پس از شکست مقابل سایپا درخواست رضایت‌نامه داده است و با توجه به اینکه در پایان فصل قراردادش تمام می‌شود، باشگاه قصد ندارد او را رایگان از دست داده و اگر رضایتش را برای ماندن جلب نکند با دریافت مبلغی، رضایت‌نامه‌اش را صادر کرده تا بتواند عایدی مالی بابت جدایی او داشته باشد.

اسماعیلی‌فر یک پیشنهاد خارجی هم دارد که چندان جدی نیست و به احتمال زیاد طی روزهای آینده مذاکرات جدی با تراکتور خواهد داشت.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text