4 سال پیش 657
محمد جواد رحمانی صالح

این نوشته در تاریخ چهارشنبه 27 آذر 1398 توسط محمد جواد رحمانی صالح نوشته شده است

الهامی: بازی سختی برابر نفت مسجد سلیمان داریم

مربی تیم تراکتور گفت: بعد از پیروزی برابر فولاد خوزستان به آرامش نسبی رسیدیم.

الهامی: بازی سختی برابر نفت مسجد سلیمان داریم

به گزارش فوتفان ، ساکت الهامی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: با توجه به جدولی که وجود دارد و نتایج خوبی که در هفته‌های گذشته گرفته است، بازی سختی را برای بازی فردا پیش بینی می‌کنم.

وی گفت: بعد از بازی فردا به آرامش نسبی رسیدیم و از بازیکنان تشکر می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر تراکتور واقعی را شکل دهیم و در مرحله گذر هستیم و بهتر از این خواهیم شد و از هواداران می‌خواهیم تیم را حمایت کرده و در بازی فردا بتوانیم به پیروزی برسایم.

وی گفت: روند رو به رشدی در این چند روز در تیم احساس می‌کنم که بیشتر از انتظارم بود و بچه‌ها هم قسم شدند اما برای تراکتور واقعی شدن نیاز به زمان داریم و هواداران و پرشورها می‌توانند کمک کنند برای بهتر شدن، در مورد مصدوم‌ها هنوز اعلام نمی‌کنم و امیدواریم به بازی فردا برسانیم اما در بازی فردا احسان حاج صفی را قطعا به دلیل محرومیت ندارم.

الهامی گفت: من بچه آذربایجان هستم و سرباز باشگاه تراکتور و تلاش من سربلندی تیم تراکتور هستم و روزی که رفتم به ماشین‌سازی و برگشتم به تراکتور گواه ادعایم است و هیچ ادعایی ندارم و تلاشم موفقیت تیم تراکتور است.

مربی تیم تراکتور گفت: تراکتور بهترین بازیکنان ایران را دارد و من صادقانه می‌گویم برایم افتخار است کار کردن با این بازیکنان و اصلا راضی نیستم به جدایی بازیکنی از این جمع مگر خودشان بخواهند از تراکتور جدا شود و من از لحاظ مهره‌ای از تیم تراکتور راضی هستم و قطعا هر تیمی در فصل نقل و انتقالات تغییراتی خواهد داشت.

وی گفت: فاصله بازی‌ها به قدری نزدیک است که اصلا نمی‌شود تغییراتی در تیم ایجاد کرد و در 9 روز آینده 3 بازی داریم و باید منتظر بمانیم این چند بازی سپری شود و ببینیم برای تیم چه تصمیماتی گرفته می‌شود و برای من افتخار است در تیم تراکتور کار کردن و قضاوت نتایجم با مردم خواهد بود.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text