4 سال پیش 863
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ دوشنبه 11 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

دلیخت؛ برنده جایزه کوپا تروفی 2019

مدافع ملی پوش یوونتوس، با درخششی که در ترکیب آژاکس داشت توانست جایزه کوپا تروفی 2019 را از آن خود کند. او با کنار زدن ژائو فلیکس و جیدون سانچو به این عنوان دست یافت.

دلیخت؛ برنده جایزه کوپا تروفی 2019

به گزارش فوتفان، مجله فرانس فوتبال در سال گذشته(2018) در مراسم توپ طلا از عنوان و جایزه‌ای جدید به نام کوپا تروفی رونمایی کرد. کوپا تروفی جایزه‌ای است که با انتخاب برنده‌های قبلی توپ طلا به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان اهدا می‌شود. این جایزه برای بزرگداشت ریموند کوپا، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه و برنده توپ طلای 1958 که در سال 2017 درگذشت شکل گرفت. 
سال گذشته کیلیان امباپه با درخششی که همراه با تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 داشت و همچنین عملکرد خوبش در پاریسن ژرمن، با کنار زدن کریستین پولیسیچ آمریکایی و جاستین کلایورت هلندی توانست نخستین بازیکنی باشد که این جایزه را دریافت می‌کند.

 


امسال(2019) نیز شاهد اهدای این عنوان به ماتیاس دلیخت بودیم، او توانست با کنار زدن جیدون سانچو و ژائو فلیکس صاحب این عنوان شود. دلیختی که با درخششی که در ترکیب آژاکس از خود به نمایش گذاشت نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و با مبلغ 75 میلیون یورو به یوونتوس پیوست. ماتیاس دلیخت هم‌اکنون با 20 سال سن یکی از ارزشمندترین مدافعان جهان محسوب می‌شود. او حتی در مراسم توپ طلای امسال رتبه پانزدهم را کسب کرد و بالاتر از اشخاصی چون پیرامریک اوبامیانگ، روبرتو فیرمینو، کریم بنزما و آنده‌آ ترشتگن قرار گرفت.

 

 

 


نویسنده: امیرحسین غدیری

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text