4 سال پیش 762
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ جمعه 15 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

ساری: بازی با سه مهاجم سخت است، بازی مقابل لاتزیو دشوار خواهد بود

مائوریتسیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی با لاتزیو حضور یافت و درمورد وضعیت مصدومان تیمش و ... صحبت کرد. او امیدوار است سه امتیاز را از استادیوم المپیک کسب کند و با روحیه‌ای مثبت به پیشواز هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برود.

ساری: بازی با سه مهاجم سخت است، بازی مقابل لاتزیو دشوار خواهد بود

به کزارش فوتفان و به نقل از یوونتوس نیوز، فرداشب از ساعت 21:45 یوونتوس در استادیوم المپیک میهمان لاتزیو خواهد بود و این دو تیم یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته پانزدهم سری آ را به نمایش خواهند گذاشت.
مائوریتسیو ساری در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حضور یافت و گفت: "طبیعی است که پس از بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا به دلیل فشردگی بازی‌ها تیم دچار افت انرژی و کاهش اعتماد به نفس شود، اما وقتی عملکرد بازیکنانم را در تمرینات دیدم خیالم راحت شد. مثل همیشه باید در این بازی نیز بدرخشیم، این بازی بسیار مهم و سخت است. آنها تا بدین جای فصل 18 امتیاز کسب کرده‌اند و آقای گل لیگ را در اختیار دارند.
 


مهاجمانی که در اختیار دارم دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند و به همین دلیل بازی با سه مهاجم سخت است. هیگواین از شم گلزنی بالایی برخوردار است و حضورش در ترکیب احتمال برد تیم را بالا می‌برد، در عین حال دیبالای شوت‌زنی را در اختیار دارم که واقعا نمی‌توانم او را از شلیک توپ بر سمت دروازه حریف منع کنم. کریستیانو هم واقعا خوب است و نیازی به تعریف من ندارد. برای پر کردن محوطه جریمه حریف اکنون نمی‌توانم از سه مهاجم استفاده کنم، شاید در آینده فکری برایش کنم.
امره جان وقتی از لیست لیگ قهرمانان خط خورد بسیار ناراحت شد که نمی‌تواند در آنجا به ما کمک کند، برنامه من این است که از ویژگی‌های جان در لیگ استفاده کنم و از عملکردش راضی هستم. نیمکت نشینی سامی خدیرا به دلیل عملی که انجام داد شرایط را برایمان سخت خواهد کرد، زانوی او بسیار آسیب دیده بود و حتما باید عمل می‌شد."

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text