4 سال پیش 615
پارسا خداپرست

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 7 آذر 1398 توسط پارسا خداپرست نوشته شده است

گروه H لیگ قهرمانان اروپا؛ تساوی در مستایا و پیروزی آژاکسی‌ها

در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم والنسیا و چلسی به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کردند و آژاکس نیز با نتیجه ۲ بر ۰ از سد لیل گذشت.

گروه H لیگ قهرمانان اروپا؛ تساوی در مستایا و پیروزی آژاکسی‌ها

به گزارش فوتفان، از ساعت ۲۱:۲۵ در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، استارت‌ بازی‌های گروه H، با دیدار دو تیم چلسی و والنسیا زده شد که این دیدار جذاب و دیدنی با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

 

در این دیدار، در ابتدا کارلوس سولر در دقیقه ۴۰ گل اول بازی را به ثمر رساند اما متئو کواچیچ خیلی زود و پس از تنها یک دقیقه، حساب کار را به تساوی کشاند. در ادامه‌ی کار نیز کریستین پولیسیچ، کامبک آبی‌های لندن را کامل کرد اما در نهایت در دقیقه ۸۲، دنیل واس با یک گل دیدنی و بی‌نظیر، حساب کار را ۲ بر ۲ کرد.

 

 

دو تیم دیگر این گروه، یعنی لیل و آژاکس نیز از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه پیر مائوری به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار نیز با برتری ۲ بر ۰ آژاکسی‌ها به اتمام رسید تا شاگردان تن هاگ، صدرنشینی خود در گروه تا پایان هفته پنجم را تثبیت کنند.

 

حکیم زیاش با گل زودهنگام خود، کار را برای هم‌تیمی‌ های خود هموار کرد و پرومس نیز با به ثمر رساندن یک گل دیگر در دقیقه ۶۰، تیر خلاص را به تیم لیل وارد کرد.

 

 

با پایان این بازی‌ها، آژاکس با ۱۰ امتیاز در صدر گروه H قرار گرفت و چلسی و والنسیا نیز با هشت امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. لیل نیز با یک امتیاز، قعرنشین این گروه شد و شانس صعود به لیگ اروپا را نیز از دست داد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text