4 سال پیش 888
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ چهارشنبه 15 آبان 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

گروه G لیگ قهرمانان اروپا؛ برد قاطع لایپزیش و لیون

سردار آزمون و یارانش با نتیجه 2-0 در خاک روسیه توسط آلمان‌ها شکست خوردند. دو گل لایپزیش توسط دیگو دمه و مارسل سابیتزر به ثبت رسید. در دیگر بازی امشب لیون در خانه از با نتیجه 3-1 از سد بنفیکا گذشت. در این بازی یواکیم اندرسون، ممفیس دپای و برتراند ترائوره برای لیون و هریس سفروویچ برای بنفیکا گلزنی کردند.

گروه G لیگ قهرمانان اروپا؛ برد قاطع لایپزیش و لیون

به گزارش فوتفان، امشب از گروه F ليگ قهرمانان اروپا، دو تيم زنيت سن پترزبورگ و لايپزيش در روسيه به مصاف هم رفتند و در پايان لايپزيش با گل هاى دمه و سابيتزر با نتيجه دو بر صفر از سد زنيت گذشت. 
لايپزيش از همان ابتدا بازى را هجومى آغاز كرد و موفق شد به گل نيز برسد ولى بعد از چك كردن صحنه مشخص شد توپ به دست بازيكن لايپزيش برخورد داشت و گل مردود شد.
در ادامه لايپزيش فشار خود را بيشتر كرد اما دفاع زنيت خوب كار كردند. در اين نيمه سردار آزمون در اواخر نيمه اول يك موقعيت خوب داشت ولى ضربه اش با اختلاف خيلى كم از كنار دروازه به بيرون رفت.
زمانى كه همه منتظر سوت پايان نيمه اول بودند، بازيكنان لايپزيش صاحب يك خطا پشت محوطه زنيت شدند و بعد از برخورد توپ به دفاع، دمه با يك شوت عالى توپ را به گوشه دروازه زنيت فرستاد تا بازى در نيمه اول با نتيجه ١ بر صفر به پايان برسد.
 


در نيمه دوم زنيت سعى داشت تا گل تساوى را به ثمر برساند اما موفق نشد و در دقيقه ٦٣ مارسل سابيتزر روى پاس عالى اميل فورسبرگ از مدافعين زنيت فرار كرد و موفق شد دروازه را براى بار دوم باز كند.
 


در ادامه اتفاق خاصى در اين ديدار رخ نداد و بازى با برترى دو بر صفر لايپزيش به پايان رسيد.

در دیگر بازی این گروه، دو تیم لیون و بنفیکا در ورزشگاه پارک المپیک لیون به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه 2-1 به سود فرانسوی‌ها به پایان رسید.
ابتدا تیم میزبان در دقایق 4 و 33 توسط یواکیم آندرسون و ممفیس دپای توانست به گل برسد نیمه نخست را با نتیجه 2-0 به اتمام برساند.
 

 


اما در نیمه دوم ورق برگشت و بازیکنان بنفیکا با تمام وجود برای گلزنی می‌جنگیدند تا شاید شانسی برای صعود پیدا کنند و با گلزنی هریس سفروویچ در دقیقه 76، آنها را به هدفشان نزدیکتر شدند و آماده ثبت کامبک بودند.
 


لیون پس از دریافت گل بیش از پیش رو به جلو بازی کرد و در دقیقه 89، گل سوم فرانسوی‌ها توسط برتراند ترائوره به ثبت رسید.
 


بدین ترتیب این دیدار با نتیجه 3-1 پایان یافت و تا حدودی سقوط بنفیکا حتمی شد.

جدول گروه G پس از پایان دو دیدار امشب:

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text