4 سال پیش 821
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ سه شنبه 14 آبان 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

زیدان: رابطه خوبی با بیل دارم

زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی با گالاتاسرای، درمورد رابطه‌اش با بیل حرف زد. او در ادامه درمورد امباپه صحبت کرد و گفت پوشیدن پیراهن رئال مادرید رویای امباپه است‌.

زیدان: رابطه خوبی با بیل دارم

به گزارش فوتفان، در چهارچوب هفته چهارم مرحله  گروهی لیگ قهرمانان اروپا، فرداشب دو تیم رئال مادرید و گالاتاسرای در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت.
زین الدین زیدان سرمربی باشگاه رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "ما می‌خواهیم همه بازیکنان در بهترین فرمشان باشند. در حال حاضر بیل آماده بازی نیست. تیم ملی کشورش این حق را دارد که او را دعوت کند و می‌خواهد که آماده باشد. خود بیل اولین نفری است که بخاطر مصدومیتش رنج می‌برد.
با بیل رابطه خوبی دارم ، هر روز به هم صبح بخیر می‌گوییم. نمی‌توانم با همه بازیکنان به یک اندازه‌ صمیمی باشم. اما بین من و گرت اتفاق خاصی نیافتاده است. او می‌گویند من دوست دارم بیل ژانویه تیم را ترک کند ولی این حقیقت ندارد. من می‌خواهم او تا آخر فصل با ما بماند.
امباپه خودش برای آینده‌اش تصمیم می‌گیرد و در حال حاضر بازیکن پاریسن ژرمن است. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد اما ام‌باپه بار‌ها گفته است که دوست دارد روزی در رئال مادرید بازی کند. پوشیدن پیراهن رئال مادرید رویای امباپه است‌.
هواداران باید ما را حمایت کنند چون ما به آنها نیاز داریم. خامس آماده بازی نیست و نمیتوانم بگویم کی آماده بازگشت می‌شود. ترجیح میدهم همه بازیکنانم در دسترس باشند."

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text