4 سال پیش 783
پارسا خداپرست

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 2 آبان 1398 توسط پارسا خداپرست نوشته شده است

گروه H لیگ قهرمانان اروپا؛ برد‌ ارزشمند شیر‌های لندن و توقف خفاش‌ها!

در گروه H لیگ قهرمانان اروپا، تیم چلسی موفق به پیروزی مقابل آژاکس شد و دو تیم لیل و فرانسه نیز امتیازات را تقسیم کردند.

به گزارش فوتفان، از ساعت ۲۰:۲۵ دو تیم آژاکس و چلسی و از ساعت ۲۲:۳۰ نیز دو تیم لیل و والنسیا به مصاف یکدیگر رفتند که در آخر این شاگردان لمپارد و سلادس بودند که با پیروزی از زمین خارج شدند.

 

چلسی در حالی که با ۳ امتیاز در جایگاه دوم گروه H قرار داشت در آمستردام به مصاف آژاکس رفت و اگر موفق به کسب امتیاز از این بازی نمی‌شدند، کار برای شاگردان لمپارد سخت‌تر می‌شد اما آبی‌های لندن موفق شدند تا با ارائه یک بازی منسجم، با نتیجه ۱ بر ۰ شاگردان تن هاگ را شکست دهند و با ۳ امتیاز به لندن بازگردند.

 

تک گل این دیدار را میچی باتشوایی، تعویض طلایی لمپارد که‌ در دقیقه ۷۱ وارد زمین شده بود، به ثمر رساند تا منجی تیم خود شود.

 

 

تیم والنسیا نیز در حالی با ۳ امتیاز به مصاف تیم لیل رفت که این تیم فرانسوی تاکنون موفق به کسب امتیاز در این گروه نشده بود و در جایگاه چهارم قرار داشت تا بازی از هر جهت برای دو تیم، اهمیت خاصی داشته باشد.

 

در این دیدار درحالی که بازیکنان لیل کاملا تیم برتر زمین بودند، شاگردان سلادس، از موقعیت‌های خود بهره بهتری بردند و موفق شدند با تک گل دنیس چریشف از حریف فرانسوی خود پیش بیفتند اما در دقیقه ۵+۹۰ بر سر یک غافلگیری، دو امتیاز را از دست دادند تا با ۱ امتیاز به اسپانیا بازگردند.

 

 

پس از انجام این دیدار‌ها، تیم آژاکس دلیل تفاضل گل بهتر نسب به چلسی با ۶ امتیاز در جایگاه اول این گروه قرار گرفت و دو تیم والنسیا و لیل نیز با ۴ و ۱ امتیاز در رده سوم و چهارم قرار گرفتند.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text