4 سال پیش 854
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ جمعه 22 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

لمپارد: توموری به بازی فردا نمی‌رسد

فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پیش از بازی با بورنموث حضور یافت و درمورد تغیرات احتمالی تیمش پس از فصل نقل و انتقالات صحبت کرد. او همچنین درمورد تمدید قرارداد کلوپ صحبت کرد و به او تبریک گفت.

لمپارد: توموری به بازی فردا نمی‌رسد

به گزارش 14بازیکن، فردا چلسی در استادیوم استمفوربریج میزبان بورنموث خواهد بود و به همین دلیل فرانک لمپارد امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی شرکت کرد و درمورد وضعیت بازیکنانش و مسائل دیگر صحبت کرد.
او صحبت‌هایش را با وضعیت 4 تیم نخست جدول شروع کرد و گفت: "لیورپول و منچسترسیتی قطعا در پایان فصل در بین 4 تیم برتر حضور خواهند داشت. برای لستر و تیم‌هایی اکنون در رتبه‌های پایین‌تر از ما قرار دارند که شانس حضور در جز ۴ تیم ابتدایی را دارند احترام قائلم."
او سپس درمورد وضعیت بازیکنانش صحبت کرد و گفت: "از بازیکنانی که در اختیار باشگاه هستند خرسندم و تا ژانویه درمورد خروجی‌ها صحبت نخواهم کرد. ما به بازیکنان سطح بالایی نیاز داریم که باعث بهبود کیفیت تیم شوند و تمرکز من فقط روی جذب آکه، زاها و چیلول نخواهد بود. بارها گفته‌ام که از تیمم راضیم ولی خب وقتی بتوانیم خودمان را تقویت کنیم، می‌کنیم.
ناتان آکه سابقه بازی در چلسی را در کارنامه خود دارد و از وقتی به بورنموث رفته عملکرد خوبی را در این تیم به جای گذاشته است. بند 40 میلیونی بازخرید او هوشمندانه بود و زمانی که به او نیاز داشته باشیم، به چلسی می‌آوریمش.
توموری وقتی از دربی کانتی به چلسی آمد با پشتکاری که از خود نشان داد خود را در ترکیب تیم ثابت کرد و از تمدید قراردادش خوشحالم. متاسفانه به دلیل مصدومیتی که دارد قادر نیست در بازی فردا حضور یابد. او همراه تیم تمرین خواهد کرد و بزودی بازمی‌گردد."
 


لمپارد در اشاره به تمدید قرارداد کلوپ گفت: "کارنامه لیورپول در چند فصل اخیر نشان می‌دهد که آنان چه رقیب سرسختی هستند. جذب بازیکنان جدید و سبک فوتبالی که کلوپ به این تیم اضافه کرده است از دلایل پیشرفت لیورپول است. بابت تمدید قرارداد کلوپ به او تبریک می‌گویم و از این بابت برای او خوشحالم."

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text