4 سال پیش 487
سيدآریا ذاکرنقیى

این نوشته در تاریخ چهارشنبه 1 آبان 1398 توسط سيدآریا ذاکرنقیى نوشته شده است

زیدان:وقتی گل دوم را نمی زنید باید تا آخرین لحظه بجنگید!

زیدان سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی ۱ بر صفر تیمش مقابل گالاتاسرای در کنفرانس خبری حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران جواب داد.

به گزارش فوتفان، رئال مادرید بالاخره اولین برد خود را در این فصل لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد. مادرید موقعیت های زیادی برای بیشتر کردن اختلاف داشت اما موفق نشدند بیشتر از یک گل به ثمر برسانند. 

زیدان از اینکه تنها یک گل زدند ناراحت بود اما از عملکرد بازیکنان خود بسیار راضی بود. 

زیدان در کنفرانس بعد از بازی گفت:”گالاتاسرای دو موقعیت خوب برای گلزنی داشتند اما تیبو امشب عالی کار کرد و اجازه نداد دروازه ی ما باز بشود.ما موقعیت های زیادی داشتیم تا به گل های بیشتری برسیم اما موفق نشدیم.من دوست داشتم بیشتر گل بزنیم و اگر به گل دوم می رسیدیم فشار حریف کمتر می شد و بازی برای ما راحت تر می شد.من تمرکز تیمم را دوست داشتم و همه بخاطر این بود که تنها یک گل جلو بودیم.کورتوا دو بار ما را نجات داد و در کل بازی خوبی داشت.اگر اختلاف یک گل باشد شما باید تا آخرین لحظه بجنگید و تحت فشار باشد، اما به بازیکنانم تبریک می گویم و توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.”

زیدان از عملکرد رودریگو هم بسیار راضی بود و گفت:”ما ۴۳۳ . بازی کردیم و حضور او به  بازی ما سرعت زیادی داد. او امروز عملکرد خوبی داشت.چیزی در مورد رودریگو تغییر نمی کند، او اجازه دارد در تیم کاستیا بازی بکند اما بازیکن تیم اصلی است.من از بازی امشب او بسیار راضی هستم و به او افتخار می کنم.”

 

رئال شنبه در خانه مایورکا با یک گل مغلوب شد اما زیدان معتقد است بازیکنانش امشب بهتر بودند و باخت را جبران کردند

زیدان گفت:”ما امشب برنده شدیم و شکست مقابل مایورکا در گذشته است.من می دانم در کجا هستم و چه جایگاهی دارم. بازیکنان امشب تمام توان خود را درون زمین گذاشتند و عالی بودند.بازی در استانبول آسان نیست ولی ما شخصیت خود را نشان دادیم.ما باید بعد از شکست خوردن ببریم و امشب همین کار را انجام دادیم."

 

 

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text