4 سال پیش 1366
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ جمعه 29 آذر 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

مربی ذوب‌آهن: به ارنج منصوریان دست نزدیم

حسن استکی، مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت که این تیم مقابل سایپا، با ارنج سرمربی پیشین به میدان رفت.

مربی ذوب‌آهن: به ارنج منصوریان دست نزدیم

به گزارش فوتفان، حسن استکی پس از شکست 3 بر یک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل سایپا اظهار داشت: از همه زحماتی که منصوریان برای ذوب‌آهن کشید، تشکر می‌کنم. او در حدود یک سالی که سرمربی بود، از لحاظ فنی و انگیزشی بسیار به ذوب‌آهن کمک کرد و از او تشکر می‌کنیم. امیدوارم او هر جا که هست، به تمام اهدافش برسد.

وی با بیان اینکه کادر فنی ذوب‌آهن از ترکیب منصوریان استفاده کرد، گفت: منصوریان سه روز با تیم تمرین کرده بود و ما امروز دست به ارنج تیم نزدیم. ما ذوب‌آهن را با ارنج علی آقا بازی دادیم و تلاش کردیم در نیمه اول با همان سیستم بازی کنیم. در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم و از حالت سه دفاعه به چهار دفاعه برگشتیم. سایپا روی چند اشتباه ما و ضدحمله به گل رسید، اما می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم. یک گل خیلی بد هم روی ارسال انجام شده خوردیم.

مربی تیم ذوب‌آهن درباره پنالتی اعلام شده به سود تیمش و نیز لغو آن تصریح کرد: اکبریان از داوران باتجربه ماست، اما تنها چند ثانیه طول می‌کشد که داور پشت دروازه از طریق گوشی بگوید که پنالتی نبود و تصمیم داور عوض شود. در آن صحنه اما داور پنج دقیقه بازی را طول داد و بحث و جدل کرد. نمی‌گویم این پنالتی درست بود، اما تغییر تصمیم در اعلام پنالتی 10 ثانیه هم طول نمی‌کشد.

استکی در  پاسخ به این پرسش که آیا برایش سخت نبود که به‌جای منصوریان ذوبی‌ها را ارنج کند، خاطرنشان کرد: یعنی چون منصوریان من را آورد، من هم باید با منصوریان بروم؟ من جای او نیامدم و دستور دادند که در این مسابقه مربیگری کنم. سال گذشته و در زمان منصوریان به تیم اضافه شدم که پس از آن به تیم‌های پایه رفتم. امسال به او پیشنهاد دادند که به  کادر فنی اضافه شوم که منصوریان پذیرفت. به کسی بی‌احترامی نمی‌کنم، اما «حاج‌علی» از لحاظ فنی، ادب، معرفت و شخصیت واقعاً «یه‌دونه» است.

وی درباره احتمال انتخاب یک مربی خارجی به عنوان سرمربی جدید ذوب‌آهن بیان کرد: تا مربی خارجی با بازیکنان تیم را بشناسد، طول می‌کشد. نمی‌گویم بازیکنان ما حرفه‌ای نیستند، اما بازیکنان استقلال و پرسپولیس بیشترشان ملی و نیز بین‌المللی هستند. با ورود مربی خارجی به این تیم‌ها، تاکتیک مربی جدید سریع در تیم انجام می‌شود.

مربی ذوب‌آهن درخصوص وضعیت ادامه همکاری‌اش با این باشگاه گفت: اگر دستور بدهند با سرمربی جدید به کارم ادامه دهم، این کار را انجام می‌دهم و اگر بگویند خودم بمانم، می‌مانم. همه چیز به دستور باشگاه بستگی دارد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text