4 سال پیش 1323
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ جمعه 29 آذر 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

جلالی: از وسط زمین تک به تک می‌شویم و فرصت را از دست می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: یک لحظه اشتباه می‌کنیم و بازی را از دست می‌دهیم. چندمین بازی است که نتیجه را از دست می‌دهیم.

جلالی: از وسط زمین تک به تک می‌شویم و فرصت را از دست می‌دهیم

به گزارش فوتفان، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نساجی در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت:کار ما مانند یک سریال تکراری است؛ بازی‌های نسبتاً خوبی انجام می‌دهیم، اما در یک لحظه اشتباه می‌کنیم و بازی را از دست می‌دهیم. چندمین بازی است که نتیجه را از دست می‌دهیم. باید مهارت تیم خود را بالا ببریم. تنها نکته‌ای که ما را امیدوار نگه می‌دارد این است که در نیم فصل مهارت خود را بالا ببریم و بازی‌هایی را انجام بدهیم که به نتیجه برسد. فرصت‌های زیادی از از دست می‌دهیم و این در شان لیگ برتر نیست. در لیگ برتر از یک کرنر به گل می‌رسند و بازی را تمام می‌کنند، اما ما از وسط زمین تک به تک می‌شویم و فرصت را از دست می‌دهیم. امیدوارم در نیم فصل تیم خود را ترمیم کنیم.

وی درخصوص تعویض مهرداد عبدی و رفتن او به رختکن خاطرنشان کرد: او خوب بازی نمی‌کرد. یک مربی بازیکنی که خوب بازی می‌کند را تغییر نمی‌دهد. ضمن اینکه شک نداشته باشید بازیکنی که روی نیمکت نمی‌آید سخت جریمه خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درمورد استفاده از توپ‌های بلند در این مسابقه، خاطرنشان کرد: استفاده از توپ‌های بلند فقط برای چند دقیقه پایانی بود و پیش از آن ما بازی سنجیده‌ای داشتیم. توپ‌های بلند هم برای ما کارآمد نبود، چون مدافعان نساجی به خوبی توپ‌ها را دفع می‌کردند، اما در لحظات آخر این تنها راهکار است که دفاع وسط خود را به خط حمله اضافه کنیم. در نیم فصل این فرصت را داریم تا از نظر مهارتی تیم را ترمیم کنیم و از نظر بازی هم باید به روش‌های بهتری برسیم.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text