4 سال پیش 1408
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ جمعه 29 آذر 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

طلسم سایپا پس از ۱۳ هفته شکسته شد

تیم فوتبال سایپا هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با برتری مقابل ذوب‌آهن پشت سر گذاشت و بعد از مدت‌ها رنگ سه امتیاز را دید.

طلسم سایپا پس از ۱۳ هفته شکسته شد

به گزارش فوتفان، تیم فوتبال سایپا در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که در این بازی با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

برای تیم سایپا در این بازی خانگی رضا جعفری (3)، روزبه شاه‌علی‌دوست (49) و آرمین سهرابیان (78) گلزنی کردند و دانیال اسماعیلی‌فر هم در دقیقه 50 تنها گل تیم ذوب‌آهن را به ثمر رساند.

در این دیدار که جواد رحیم‌زاده قضاوت آن را به عهده داشت، محمدرضا سلیمانی و معین عباسیان از تیم سایپا و ارسلان مطهری، هادی محمدی، معراج اسماعیلی، مسعود ابراهیم‌زاده و محمدرضا خلعتبری از تیم ذوب‌آهن با کارت زرد جریمه شدند. ضمن اینکه در دقیقه 90 مسابقه از سوی داور به سود تیم ذوب‌آهن خطای هند پنالتی اعلام شد که نظر داور مسابقه به دنبال مشورت با داور پشت دروازه تغییر کرد و ذوب‌آهنی‌ها صاحب ضربه کرنر شدند.

تیم سایپا در شرایطی موفق به کسب بُرد شد که از هفته سوم و به دنبال پیروزی 3 بر 2 مقابل نساجی، موفق به کسب سه امتیاز در هیچ مسابقه‌ای نشده بود. آنها مقابل ذوب‌آهنی به برتری رسیدند که از چهارشنبه شب و به دنبال جدایی علیرضا منصوریان از این تیم، بدون سرمربی به میدان رفت.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text