4 سال پیش 1581
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 28 آذر 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

استقلال در غیاب استراماچونی طعم باخت را هم چشید

تیم ماشین‌سازی تبریز در دیدار هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در مصاف خارج از خانه مقابل استقلال، به برتری دست یافت.

استقلال در غیاب استراماچونی طعم باخت را هم چشید

به گزارش فوتفان، دو تیم استقلال و ماشین‌سازی تبریز در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که ماشین سازی با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. شیخ دیاباته (23) برای استقلال و محمد قادری (34) و احمدرضا زنده‌روح (52 - پنالتی) برای ماشین‌سازی گلزنی کردند تا ماشین سازی همانند دیدار رفت استقلال را شکست دهد و آبی‌پوشان هم بدون استراماچونی طعم شکست را بچشند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هروویه میلیچ (75 - میلاد زکی‌پور)، علی کریمی، مسعود ریگی (70 - فرشید باقری)، آرش رضاوند (83 - مرتضی تبریزی)، مهدی قائدی و شیخ دیاباته.

ترکیب ماشین‌سازی:حامد لک، شاهین توکلی، عزیز معبودی، دوسانتوس، محمد مسلمی‌پور، احمد زنده‌روح، قائم اسلامی‌خواه (81 - محمد خرم‌الحسینی)، سامان نریمان‌جهان، محمد قادری (88 - عرفان افراز)، بابک مرادی و علی آل‌کثیر (39 - فردین عابدینی).

داور: وحید کاظمی

نیمه اول
دقیقه 4:
 ارسال روی دروازه ماشین‌سازی از سمت راست به شیخ دیاباته رسید که ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافعان به اوت رفت.

دقیقه 7: حمله همه جانبه استقلالی‌ها روی دروازه ماشین‌سازی و در نهایت توپی که پشت محوطه جریمه به مسعود ریگی رسیده بود، شوت این بازیکن را به دنبال داشت که توپ از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 15: مهدی قائدی پس از نفوذ به محوطه جریمه ماشین‌سازی به قصد گلزنی شوتی را روانه دروازه این تیم کرد که واکنش حامد لک را به دنبال داشت.

دقیقه 18: ارسال روی دروازه ماشین‌سازی اشتباه حامد لک را در تصاحب توپ به دنبال داشت و این مسئله می‌توانست با حضور مهدی قائدی به موقعیتی خطرناک تبدیل شود، اما در لحظه پایانی لک موفق به دفع توپ شد تا یک کرنر نصیب استقلال شود.

دقیقه 20: توپی که در یک سوم دفاعی تیم ماشین‌سازی از سمت راست به سمت چپ ارسال شده بود، با شوت تک ضرب میلیچ همراه شد که لک با واکنشی به موقع تن به کرنر داد.

دقیقه 22: مسعود ریگی از تیم استقلال پس از خطایی که انجام داد و اعتراضی که به دنبال داشت، با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 23: شیخ دیاباته روی پاسی که از علی کریمی میان مدافعان ماشین‌سازی دریافت کرد، موفق شد با ضربه‌ای خلاف جهت دروازه حامد لک را باز کند.

دقیقه 26: پاس در عرض مهدی قائدی به پشت محوطه جریمه برای علی کریمی، ضربه این بازیکن در شرایطی نامتعادل را به دنبال داشت که توپ پس از برخورد به تیر دروازه به اوت رفت.

دقیقه 34: محمد قادری، روی پاسی که علی آل‌کثیر از سمت راست به داخل محوطه جریمه ارسال کرده بود موفق شد دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه 37: وریا غفوری با خطایی که روی محمد قادری انجام داد، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 38: ارسال از راه دور بازیکنان ماشین‌سازی از روی ضربه ایستگاهی در شرایطی به محوطه جریمه استقلال رسید که نه بازیکنان مهاجم و نه بازیکنان مدافع تأثیری روی توپ نداشتند تا توپ پس از برخورد به تیر دروازه استقلال، توسط مدافعان این تیم دور شود.

دقیقه 38: علی آل‌کثیر با خطا روی میلیچ و گرفتن ضدحمله استقلالی‌ها، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 39: وریا غفوری پس از حرکت در عرض محوطه جریمه ماشین‌سازی، شوتی سنگین را روانه دروازه این تیم کرد که توپ به تیر دروازه برخورد کرد و به اوت رفت.

دقیقه 3+45: پس از اعلام خطای شیخ دیاباته روی حامد لک، دروازه‌بان ماشین‌سازی وارد جنگ لفظی با محمد دانشگر شد که داور مسابقه هر دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد.

نیمه دوم
دقیقه 50:
 روزبه چشمی با انجام خطای پنالتی و سپس اعتراض به داور مسابقه، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 52: احمدرضا زنده‌روح خلاف جهت حرکت سیدحسین حسینی موفق به باز کردن دروازه استقلال شد تا ماشین‌سازی به گل دوم برسد.

دقیقه 52: وحید کاظمی، داور مسابقه شادی گل عزیز معبود، بازیکن ماشین‌سازی را تحریک هواداران تیم حریف تشخیص داد و این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 64: آرش رضاوند با خطای شدیدی که روی محمد قادری انجام داد، کارت زرد گرفت.

دقیقه 79: مهدی قائدی روی پاس وریا غفوری صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه نهایی این بازیکن راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 87: شیخ دیاباته در محوطه جریمه ماشین‌سازی صاحب موقعیت شد که ضربه او را مدافعان برگشت دادند تا این خطر از روی دروازه حامد لک دور شود.

دقیقه 90: فردین عابدینی با کارت قرمز داور، از بازی اخراج شد.

دقیقه 6+90: موقعیت حساس و خطرناک در محوطه جریمه ماشین‌سازی می‌توانست تبدیل به گل تساوی استقلال شود، اما ضربه بی‌دقت مرتضی تبریزی مقابل دروازه خالی راهی اوت شد.

این اولین باخت استقلال پس از جدایی آندره‌آ استراماچونی بود و استقلالی‌ها پس از 12 بازی بدون شکست، در خانه نتیجه را واگذار کردند.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text