4 سال پیش 1453
رضا کشاورزی

این نوشته در تاریخ شنبه 30 آذر 1398 توسط رضا کشاورزی نوشته شده است

عارف غلامی انتخابی المپیک را از دست می‌دهد؟

مدافع جوان و آینده دار استقلال به علت مسائل انضباطی، جایی در اردوی تیم ملی امید در قطر ندارد.

عارف غلامی انتخابی المپیک را از دست می‌دهد؟

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری ایسنا، با اعلام فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی، نام عارف غلامی، مدافع جوان و آماده استقلال دیده نمی‌شود و احتمالا با غیبت در اردوی تیم ملی امید در قطر، او انتخابی المپیک را از دست خواهد داد.

 

ماجرا به درگیری لفظی عارف غلامی با رضا شاهرودی، مربی تیم ملی امید در اردوی این تیم در آبان ماه در قطر بازمی‌گردد که مدافع جوان استقلال پس از آن مورد غضب کادر فنی قرار گرفت.

 

اکنون تیم ملی امید راهی قطر شده و پس از برگزاری اردو در دوحه، فهرست ۲۳ نفره تیم ملی ایران هم اعلام می‌شود که بدون شک احتمال انتخاب بازیکن از بین نفرات حاضر در اردوی قطر بسیار بیشتر از انتخاب بازیکنی خارج از اردو است.

 

البته حمید استیلی گفته که نام غلامی در فهرست ۵۰ نفره تیم ملی امید که به AFC اعلام شده، وجود دارد اما معلوم نیست که به تیم ملی دعوت شود یا خیر چرا که مسائل اخلاقی برای او اهمیت بالایی دارد.

 

در فهرست تیم ملی نام برخی بازیکنان دیده می‌شوند که برای تیم‌های باشگاهی خود هم بازی نمی‌کنند اما عارف غلامی که مدافع ثابت استقلال است، فعلا به تیم ملی دعوت نمی‌شود.

 

به نظر می‌رسد در صورتی که مدافع جوان استقلال برای جلب رضایت کادر فنی تیم ملی و عذرخواهی برای رفتاری که در اردوی قطر داشته، تلاش نکند، نمی‌تواند این تیم را در انتخابی المپیک همراهی کند.

 

غلامی در حالی در چنین شرایطی قرار گرفته که بعد از امید نورافکن، کاپیتان تیم ملی محسوب می‌شود.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text