4 سال پیش 707
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ چهارشنبه 27 آذر 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

همدانی: کار در استقلال سنگین است، امیدوارم امانت‌دار خوبی باشم

ستار همدانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم امانت‌دار پست جدید در استقلال باشم، آن هم روی نیمکت تیمی که بزرگانی چون پورحیدری، حجازی و ... داشته است.

همدانی: کار در استقلال سنگین است، امیدوارم امانت‌دار خوبی باشم

 به گزارش فوتفان، ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره انتخابش به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: باید از بزرگان، پیشکسوتان و کسانی که حتی یک‌بار پیراهن استقلال را برتن کرده‌اند، رخصت بگیرم. همه حق دارند روی نیمکت استقلال چه در عرصه مربیگری و چه سرپرستی و اجرایی حضور داشته باشند، اما این بار نوبت من شده است. امیدوارم امانت‌دار خوبی باشم، آن هم روی نیمکت تیمی که بزرگانی چون مرحوم منصور پورحیدری، ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و ... را داشته است.

وی افزود: جای بزرگان نشستن کار را سخت می‌کند و امیدوارم بتوانم از پس این مسئولیت بربیایم. تشکر ویژه از جواد زرینچه می‌کنم که تلاش خود را کرد، او از پیشکسوتان خوب استقلال است و اکنون نوبت من است که در این عرصه به باشگاه کمک کنم.

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در مسیر خوبی قرار دارد و باید مشکلات اخیر از جمله مسئله بازگشت استراماچونی رفع شود تا هر چه سریع‌تر مسائل حاشیه‌ای جمع شود. در حال حاضر همه اعضای تیم نیاز به همدلی و اتحاد دارند تا مسیر را به درستی طی کنیم.

همدانی در پایان گفت: کار در استقلال سنگین است و می‌خواهم روی کارم متمرکز شوم تا اینکه به مسائل حاشیه‌ای بپردازم. بهترین کار در حال حاضر تمرکز روی کار تیم است، چرا که فردا بازی حساسی داریم.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text