4 سال پیش 855
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ جمعه 15 آذر 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

لمپارد: بازی بسیار سختی را پیش روی خود داریم

فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پیش از دیدار آنها در برابر اورتون در هفته شانزدهم لیگ جزیره حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. در دیدار فردا، بارکلی، آبراهام و رودیگر مشکلی برای حضور در بازی ندارند.

لمپارد: بازی بسیار سختی را پیش روی خود داریم

به گزارش فوتفان، تیم فوتبال چلسی که بعد از چند بازی طعم برد را در برابر استون ویلا در هفته پیش چشید، در ادامه حفظ این روند فردا به مصاف اورتون خواهند رفت و میهمان این تیم خواهند بود.

فرانک لمپارد در کنفرانس پیش از بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او در مورد بازی فردا گفت: « بازی با اورتون همانند بازی با استون ویلا برای ما دشوار است.

اورتون فرم بسیار خوبی دارد و از همه نیرو های خودش برای بردن در بازی فردا استفاده خواهد کرد و بدون شک بازی سختی در انتظار ما است. »

 

سوپر فرانکی در مورد لغو محرومیت چلسی و خرید بازیکن در بازار نقل و انتقالاتی گف: « این یک خبر خوب برای ما است و اکنون باشگاه میتواند به هدف های خودش در بازار نقل و انتقالات برسد و پیشرفت کند.

اگر باشگاهی نیاز به خرید بازیکن دارد، آن باشگاه باید نسبت به آن واکنش نشان دهد و بازیکن مد نظرش را به خدمت بگیرد  اما این مهم است که چه بازیکنانی وارد تیم میشوند و نکته مهم تر این است توازن را باید در تیم ثابت نگه داریم. من به چشم 11 نفر به تیم نگاه نمیکنم بلکه ما گروهی داریم که بیش از 20 نفر هستند و باید تعادل در بین آنها حفظ شود. »

 

 

لمپارد در ادامه صحبت هایش در مورد وضعیت بازیکنان مصدومش گفت: « رودیگر آماده حضور در بازی فردا است و همچنین در تمرینات گروهی شرکت کرد اما شاید او نتواند 90 دقیقه برای ما ابزی کند اما این مهم است که او مشکلی بابت مصدومیت ندارد.

آبراهام نیزشرایط خوبی دارد. بارکلی هم همانند آبراهام آماده بازی فردا است و در لیست 18 نفره حضور خواهد داشت. »

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text