4 سال پیش 491
رضا کشاورزی

این نوشته در تاریخ شنبه 16 آذر 1398 توسط رضا کشاورزی نوشته شده است

استراماچونی دوباره به تبریزی اعتماد می‌کند؟!

آخرین بازی که مرتضی تبریزی در ترکیب اصلی قرار گرفت در هفته پنجم لیگ و بازی با ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بود.

استراماچونی دوباره به تبریزی اعتماد می‌کند؟!

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری ایلنا، با شروع گلزنی های شیخ دیاباته اوج‌گیری استقلال هم آغاز شد.مقابل زوج شیخ و مهدی قائدی حتی سپاهان و پیام نیازمند هم که تا قبل از هفته دوازدهم فقط یک گل آن‌هم از روی نقطه پنالتی دریافت کرده بودند هم نتوانستند برابر این زوج دوام بیاورند و 2 گل خوردند و یک‌بار هم تیرک دروازه‌شان به لرزه درآمد. در آستانه بازی حساس با پدیده خودرو مشهد خبر مصدومیت شیخ دیاباته برای استقلالی‌ها شوک‌آور بود. 

 

 مرد ایتالیایی در شهریور مصاحبه‌ای انجام داد و اعلام کرد که غیر از قائدی و دیاباته سایر مردان هجومی‌اش را مهاجم نمی‌داند:« مرتضی تبریزی، محسن کریمی و سجاد آقایی مهاجم اصلی ما نیستند و نظر من این است که بازیکن مدنظرم را که به خاطرش شیوه بازی تیمم را تغییر بدهم در اختیار ندارم.» به‌این‌ترتیب مشخص است که تبریزی و آقایی و علی دشتی که سبک بازی‌اش شبیه به محسن کریمی مصدوم است هیچ‌کدام گزینه‌های ایدآل و دلخواه استراما نیستند.

 

تبریزی بعد از آسیب‌دیدگی طولانی دیاباته در هفته سوم در ترکیب اصلی قرار گرفت اما پس از بازگشت و اوج‌گیری مهاجم مالیایی و زوج او با قائدی تبدیل به یک نیمکت نشین محض شد..چند بازی است که استراماچونی به علی دشتی روی خوش‌نشان داده است.

 

اعتماد دوباره به تبریزی یا آقایی و دشتی؟

آخرین بازی که مرتضی تبریزی در ترکیب اصلی قرار گرفت در هفته پنجم لیگ و بازی با ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بود.تبریزی در دقیقه 81 آن بازی بدون اینکه دستاورد خاصی داشته باشد تعویض شد و جای خودش را به آرش رضاوند داد که بعد از حضور در میدان موفق شد پاس گل بدهد.بعدازاین بازی که سوم مهر برگزار شد،تبریزی به نیمکت دوخته شد تا اینکه در دقیقه 72 بازی با پارس جنوبی جم به‌جای مهدی قائدی را در میدان گرفت.در  دقیقه 88 بازی با تراکتورسازی هم جای دیاباته هت تریک کرده و خسته به میدان آمد تا در هفته نهم هم استراماچونی از او استفاده کرده باشد.بعدازآن دیگر به تبریزی  فرصت بازی نرسیده است.

 

.بعد از حمایت‌های استراماچونی و نمایش‌های ناامیدکننده تبریزی نوبت به سجاد آقایی رسید تا موردتوجه استراماچونی قرار بگیرد.سجاد در بازی هفته ششم مقابل گل گهر مانند تبریزی به‌عنوان بازیکنی تعویضی به میدان آمد.در بازی بعدی با سایپا هم آقایی به‌عنوان بازیکن جانشین وارد ترکیب شد و موفق شد گل هم بزند تا در بازی بعدی فیکس شود. تعویض طلایی استراماچونی در ترکیب اصلی آن‌قدر بد بود که بین 2 نیمه تعویض شد و در دیدار بعدی هم نیمکت نشین شد. بعدازآن در بازی هفته دهم مقابل صنعت نفت آبادان به‌عنوان بازیکن جانشین فرصت بازی پیدا کرد که این بار هم نمایش خوبی نداشت. در بازی‌های هفته یازدهم و دوازدهم استراماچونی نه به آقایی و نه تبریزی اعتماد نکرد.

 

مهاجمی که این روزها توانسته توجه مرد ایتالیایی را به خود جلب کند علی دشتی است که در 3 بازی اخیر به‌عنوان بازیکن جانشین وارد ترکیب‌شده است.

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text