4 سال پیش 776
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ جمعه 15 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

مورینیو: دفاع تاتنهام باید از نظر روحی تقویت شود

ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی با برنلی درمورد مسائلی همچون ضعف تاتنهام در خط دفاعی، جذب بازیکن در ژانویه و ... صحبت کرد.

مورینیو: دفاع تاتنهام باید از نظر روحی تقویت شود

به گزارش فوتفان و به نقل از کانون هوادارن ژوزه مورینیو،عصر فردا از ساعت 16:00 دو تیم تاتنهام و برنلی در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم ومبلی به مصاف هم خواهند رفت.
ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از این بازی حضور یافت و گفت: "بازی فردا هم برای ما مانند بقیه بازی‌ها است، همانگونه که گفتم فعلا به جدول نگاه نمی‌کنیم و من هم کار خودم را انجام می‌دهم تا بهترین نتایج را بگیریم و بهتر بشویم"
 


-نتیجه بازی با یونایتد؟
"این بازی مربوط به گذشته است و به نتیجه اش فکر نمی‌کنیم. فقط نکات منفی که در این بازی داشتیم را انالیز می‌کنیم و سعی می‌کنیم برطرفشان کنیم"

-در مورد لوسلسو چه فکر می‌کنی؟ کم بازی می‌کند، آیا نمی‌خواهی به او فرصت دهی؟
"قطعا این گونه نیست، فرصت به او هم خواهد رسید. فقط باید صبور باشد، تمرین کند و در بهترین فرصت خودش را به تیم ثابت کند. متاسفانه فعلا وقت آزمون و خطا نیست پس قطعا به بعضی ها کمتر بازی می‌رسد اما قطعا من وقتش را پیدا می‌کنم تا از او استفاده کنم"

-خط دفاع و حمله تاتنهام تناسب ندارد، همانقدر که در حمله عالی کار میکنید در دفاع ضعیف هستید. قبول داری؟ برای آن چه فکری کرده ای؟
"درست میگویی تاتنهام باید در دفاع تقویت شود نه از نظر مهره بلکه از نظر فنی و روحی و این در درجه اول اهمیت دارد که این کار من است و قطعا در تمرینات به این موضوع خواهیم پرداخت. با این طریقه دفاع به مشکل بر می‌خوریم اما آن را حل خواهیم کرد"

-چه زمانی را برای شناخت بهتر بازیکنان نیمکت نشین در بازی ها انتخاب کرده‌ای؟
"بازی با بایرن. قطعا در آن شب اکثر بازیکنان نیمکت نشین را بازی خواهیم داد و امیدوارم در آن بازی مهره‌های لازم برای قسمت‌هایی که در آن مشکل داریم را پیدا کنیم"

-آیا در ژانویه دنبال خرید مدافع هستید؟
"موضوع فقط دفاع نیست با دنیل صحبت هایی کرده‌ام و تیم در ژانویه در یک یا دو پست تقویت خواهد شد اما در حال حاضر باید صبر کنیم و تلاش کنیم تا تیم در بازی های آینده موفق شود تا با روحیه خوب به استقبال نیم فصل دوم برویم. فعلا با همین بازیکنان ادامه خواهیم داد، با همین پتانسیل و فکر میکنم نفرات خوبی هم داریم"

-نظرت درباره جایگاه پایانی تاتنهام در لیگ؟
"ما چهاردهم بودیم و حال فکر کنم چند پله‌ای صعود کرده باشیم اما مهم این است در هر بازی برای بهترین نتیجه به زمین برویم و در اخر می‌بینیم چه اتفاقی خواهد افتاد"

-آینده اریکسن؟
"میدانم چه اتفاقی خواهد افتاد اما به شما نمیگویم . باشگاه از بازیکنان و بازیکنان از من مهم تر هستند و من وظیفه دارم به عنوان نفر اخر ، نخست به فکر عنصر اول یعنی باشگاه باشم"

-دپای، بیل و آکه در تفکراتت جای دارند؟ و نظرت درباره مصاحبه دپای؟
"نام هایی را بردید که هر مربی دوست دارد با آنها کار کند پس خودتان جواب را می‌دانید. از دپای هم ممنونم او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و می‌تواند بهتر هم بشود چه زیر نظر من و چه زیر نظر هر مربی دیگری"

-حرف آخرت ژوزه؟
"امیدوارم پیروز شویم. همین"

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text