4 سال پیش 820
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ جمعه 15 آذر 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

استیلی: تیم فوتبال امید فقط با همکاری باشگاه‌ها موفق می‌شود

سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران که به منظور بررسی شرایط کشور میزبان مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا راهی تایلند شده از امکانات تمرینی و اقامتی شهر سونگلا بازدید کرد.

استیلی: تیم فوتبال امید فقط با همکاری باشگاه‌ها موفق می‌شود

به گزارش فوتفان و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال, حمید استیلی در این مورد اظهار داشت: خوشبختانه سفر بسیار خوب و ضروری با همکاری فدراسیون فوتبال به کشور تایلند انجام شد که ابتدا در بانکوک با مسئولان فدراسیون این کشور همچنین سفارت جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌و‌گو کردیم. پس از آن هم به سونگلا محل برگزاری بازی‌های گروه سوم سفر کردیم. ما بازدیدی از زمین تمرینی، استادیوم و هتل محل اقامت تیم داشتیم و هماهنگی‌های لازم درباره سفر تیم امید به تایلند انجام شد.

سرمربی تیم المپیک اضافه کرد: حضور میرشاد ماجدی که به زبان تایلندی تسلط دارد همچنین این کشور را به خوبی می‌شناسد برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت. خوشبختانه توانستیم به بهترین شکل ممکن درباره هتل، تأمین غذای ایرانی مناسب برای تیم و استفاده از آشپزخانه هتل، هماهنگی برنامه‌های تمرینی و سایر موضوعات با طرف تایلندی مذاکره کنیم و فکر می‌کنم از این نظر همه چیز با بهترین شرایط انجام شده است. البته شرایط زمین‌های تمرینی در سونگلا ایده‌آل نیست، اما به هر صورت باید برای بازی کردن در همین وضعیت آماده باشیم. مسئله مهم اهمیت و ضرورت انجام سفر بود که در مورد همه چیز به دقت برنامه‌ریزی کنیم و جزئی‌ترین موضوعات حتی فاصله زمین تا هتل، مسافت شهرها و طول سفر، شرایط آب و هوایی محل تمرینات بدنی، اتاق جلسات و بخش‌های دیگر را به دقت بررسی کنیم.

استیلی در پایان گفت: همه‌ی ما از کادر فنی تیم امید گرفته تا فدراسیون فوتبال، خودِ بازیکنان و تمامی عوامل با تمام وجود برای موفقیت تلاش می‌کنیم، اما یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌ها برای موفقیت این تیم همکاری و تعامل باشگاه‌هاست. من تشکر می‌کنم از کلیه مربیان و همکاران همچنین دوستان خوب خودم که در مقاطع مختلف به ما کمک کردند و بازیکنان‌شان را در اختیار تیم گذاشتند، اما درخواست ما این است که در فرصت باقیمانده هم این همکاری ادامه داشته باشد. شرایط حساس باشگاه‌ها و فشردگی مسابقات را درک می‌کنیم، اما اگر کمک باشگاه‌ها نباشد و نتوانیم در این مدت باقیمانده بازیکنان را در اختیار بگیریم امکان ارتقای توان بدنی نفرات همچنین هماهنگ‌سازی آنها وجود نخواهد داشت. مجدداً تأکید می‌کنم که تیم امید بدون همکاری باشگاه‌ها موفق نخواهد شد و به این تعامل همه جانبه برای سربلندی تیم و انجام برنامه‌های آماده سازی با حضور کلیه نفرات نیاز داریم.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text