4 سال پیش 688
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 28 آذر 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

مهدی: سازمان لیگ فوتبال نهایت همکاری را با تیم امید دارد

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: سازمان لیگ فوتبال نهایت همکاری را با تیم ملی امید انجام داده است.

مهدی: سازمان لیگ فوتبال نهایت همکاری را با تیم امید دارد

به گزارش فوتفان، سهیل مهدی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در مورد گلایه های حمید استیلی از برنامه مسابقات باشگاهی اظهار داشت: سازمان لیگ فوتبال ایران به همراه باشگاه ها مثل همیشه  نهایت همکاری و هماهنگی را با تیم های ملی بزرگسالان و امید دارد. برنامه ریزی لیگ برتر نوزدهم نیز با هماهنگی برنامه ها و تقویم مسابقات تیم های ملی و امید تنظیم شده بود. به همین دلیل هم دو هفته از نیم فصل دوم بلافاصله بعد از دور رفت تنظیم شده بود. 

وی افزود: برنامه مسابقات تدارکاتی تیم امید از قبل تنظیم و هماهنگ نشده بود. با این حال مسابقات لیگ برتر را جهت همکاری و تعامل بیشتر با تیم امید تغییر دادیم و مسابقات هفته هفدهم را هم لغو کردیم تا آماده سازی تیم امید بهتر و مناسب تر انجام شود. از سویی دیگر حقوق باشگاه های فوتبال نیز باید در نظر گرفته شود.

مهدی ادامه داد: در این شرایط سخت اقتصادی که باشگاه ها با مشکلات زیادی مواجه هستند هزینه های زیادی دارند و نمی توان تمامی برنامه های آماده سازی باشگاه ها را برهم زد و رعایت حقوق آنها و هواداران شان واجب و ضرروی است. 4 تیم باشگاهی ایران نیز در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و موفقیت آنها نیز در این رقابت های بین المللی از مهم ترین مسایل است و این تیم ها نیز نماینده جمهوری اسلامی ایران در مهم ترین رقابت های باشگاهی آسیا هستند.

مدیر مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: سازمان لیگ فوتبال بازهم به درخواست حمید استیلی سرمربی تیم امید مانند همیشه توجه دارد زیرا سربلندی و موفقیت تیم امید را از اولویت های اصلی خود می داند و بازهم درخواست تیم امید را برای تعویق برخی مسابقات بررسی خواهیم کرد. هرچند  تغییر مجدد برنامه مسابقات باعث فشردگی بیش از پیش مسابقات در نیم فصل دوم خواهد بود.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text