4 سال پیش 435
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ سه شنبه 12 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

لمپارد: از بازگشت جان تری به استمفوردبریج خوشحالم

فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پیش از بازی با استون ویلا اعلام کرد از بازگشت جان تری به استمورفوردبریج خوشحال است. او همچنین درمورد مصدومین تیم و وضعیت محرومیت چلسی از پنجره نقل و انتقالات صحبت کرد.

لمپارد: از بازگشت جان تری به استمفوردبریج خوشحالم

به گزارش فوتفان و به نقل از گل، چلسی و استون ویلا فرداشب درحالی به مصاف هم خواهند رفت که دو بازیکن سابق چلسی، هدایت این دو تیم را برعهده دارند.
قرار است جان تری پس از سال‌ها به استمفوردبریج بازگردد، اما این بار در برابر چلسی! فرانک لمپارد سرمربی شیرهای لندنی در این باره گفت: " از بازگشتش به خانه(ورزشگاه استمفوردبریج) خوشحالم، من دو بار در فصل گذشته مقابل او قرار گرفتم و همه چیز خیلی خوب پیشرفت. او بزرگترین کاپیتان چلسی در تمام ادوار است و در قلب تمام هواداران این تیم جای دارد. او مطمعنا با تشویق و استقبال هواداران رو به رو خواهد شد، فرداشب شاهد صحنه احساسی خواهیم بود."
 


او همچنین درمورد وضعیت بازیکنانش گفت: " آبراهام در فرم خوبی قرار داشت و بقیه بازیکنان نیز باید اینگونه باشند. او بسیار مشتاق بازگشت به ترکیب است و ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا او را آماده مسابقه کنیم. او در ناحیه آسیب‌دیده احساس درد دارد و فردا این موضوع را بررسی می‌کنیم. بارکلی دچار سرماخوردگی شده و رودیگر نیز بسیار نزدیک به آمادگی است و تا هفته آینده در دسترس خواهد بود. آلونسو مصدوم نیست و صرفا به دلایلی از ترکیب کنار گذاشته شده است. این بخش سختی از دوران فوتبال اوست."
 


لمپارد درمورد وضعیت محرومیت نقل و انتقالاتی چلسی گفت: "من تاکنون خبر تازه‌ای نشنیده‌ام و صبر خواهم کرد و به موقع تصمیم درست خواهم گرفت. نتیجه نهایی به زودی ارسال می‌شود."

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text