4 سال پیش 360
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ دوشنبه 11 آذر 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

مشهد در انتظار تایید AFC برای برگزاری مقدماتی جام جهانی

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: این مسابقات می‌تواند جو پرنشاطی را در میان جوانان به وجود آورد، امنیت و آرامش در شهر و کشور را به رخ جهانیان بکشاند چرا که با وجو تبلیغات روانی دشمنان دو تیم اروپایی در این مسابقات حضور دارند.

مشهد در انتظار تایید AFC برای برگزاری مقدماتی جام جهانی

 به گزارش فوتفان، احسان اصولی در گفت‌وگو با  خبر گزاری فارس در خصوص برگزاری تورنمنت سه جانبه مشهد، اظهار داشت: در مشهد ظرفیت‌های بسیار خوبی از نظر زیرساخت‌ها و منابع انسانی برای برگزاری تورنمنت‌های بین‌المللی مهیا است.

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این دوره جدید یکی از هدف‌گذاری‌ها این بود ظرفیت‌های مشهد را پای کار رشته‌های فوتبال و فوتسال آوریم به همین جهت همدلی و همکاری خوبی را ایجاد کرده‌ایم.

وی افزود: بسیاری از رویدادهای سطح پایین حتی در بسیاری از نقاط کشور برگزار نمی‌شود اما این رویداد بین‌المللی با استانداردهای بالا در حال برگزاری است این موضوع محقق نمی‌شود مگر این که همه دستگاه‌های پای کار بیایند.

اصولی با اشاره به همگرایی ایجاد شده میان دستگاه‌های مختلف استان، ابراز کرد: در این راستا و با توجه به همکاری‌های مناسب ان شاالله مسابقات رسمی دوره‌های مختلف را مانند مقدماتی جام جهانی را داریم.

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه در حال آماده سازی زمین برای ورود به بحث فوتبال ساحلی هستیم، عنوان کرد: برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی نیز نیاز به تاییدیه‌های AFC دارد به همین جهت اکنون نمی‌توانیم در این مورد اظهار نظر رسمی داشته باشیم.

وی ابراز کرد: این مسابقات می‌تواند جو پرنشاطی را در میان جوانان به وجود آورد، امنیت و آرامش در شهر و کشور را به رخ جهانیان بکشانیم چرا که با وجود تبلیغات روانی دشمنان دو تیم اروپایی در این مسابقات حضور دارند.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text