4 سال پیش 699
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ شنبه 9 آذر 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

آلاوز 1-2 رئال مادرید؛ برد سخت رئال زیر باران شدید مندیزوروتسا

تیم فوتبال رئال در هفته پانزدهم لالیگا میهمان تیم فوتبا آلاوز بود که در نهایت موفق شدند با دو گل راموس و کارواخال در برابر تک گل لوکاس پرز، برنده از زمین بازی خارج شوند. در این بازی آرئولا نمایش درخشانی داشت و رئال نیز با این برد موقتا در صدر قرار گرفت.

آلاوز 1-2 رئال مادرید؛ برد سخت رئال زیر باران شدید مندیزوروتسا

به گزارش فوتفان،

تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه مندیزوروتسا میهمان آلاوز بودند که در نهایت توانستد یک 3 امتیاز ارزشمند را به دست بیاورند.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در آن نیمه شاهد برتری رئالی ها بودیم.

در چند صحنه ایسکو و بیل به طور جدی دروازه حریف را تهدید کردند اما نتیجه ای در برنداشت و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم رئال حملات خود را افزایش داد تا اینکه تونی کروس طی ضربه آزادی که ارسال کرد، مدافع با تجربه و اسپانیایی این تیم یعنی راموس توانست رئال را پیش بیندازد.

 

 

اما 13 دقیقه بعد از گل رئال، خودِ راموس به آلاوز پنالتی داد و لوکاس پرز از روی نقطه پنالتی و در خلاف جهت آرئولا حساب کار را 1-1 مساوی کرد.

این نتیجه زیاد دوام نداشت و دنی کارواخال در دقیقه 69 روی آشفتگی دفاع آلاوز با دروازه خالی رو به رو شد و دوباره رئال را پیش انداخت.

 

 

در ادامه رئال سعی در اداره بازی داشت و در این راه نیز موفق ظاهر شدند اما در دقایق پایانی بازی آلاوز به شدت حمله میکرد اما در دو صحنه آرئولا 2 سیو بینظیر را داشت و مانع از گشوده شدن دروازه رئال شد.

بازی در نیمه دوم 8 دقیقه وقت اضافه داشت اما نتیجه هیچ تغییری نکرد تا شاگردان زیدان 3 امتیاز شیرین را در یک بازی خارج از خانه به دست بیاورند.

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text