4 سال پیش 404
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 7 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

لمپارد: از تساوی با والنسیا راضی هستم

پس از تساوی 2-2 چلسی برابر والنسیا، فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پس از بازی حضور یافت. او در این کنفرانس عنوان کرد از نتیجه بازی راضی است و هنوز هم شانس صعود دارد.

لمپارد: از تساوی با والنسیا راضی هستم

به گزارش فوتفان، درر هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم والنسیا و چلسی در ورزشگاه مستایا اسپانیا به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه 2-2 و تقسیم امتیازات پایان یافت.
فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "گزینه صعود از این مرحله همچنان روی میز ما وجود دارد پس از نتیجه راضی هستم. اکنون همه چیز به ما و بازی آینده مقابل لیل بستگی دارد. نکات مثبت و منفی زیادی در بازی امشب وجود داشت اما در نهایت نتیجه کاملا برای ما مثبت بود. شاید ما لیاقت شانسی که در این بازی به ما رو کرد را داشتیم، هرچند معتقدم باید بیش از این در موقعیت هایمان زهردار عمل می‌کردیم. موقعیت های زیادی را از دست دادیم و باید در دفاع بهتر عمل کنیم. اما در مجموع از نتیجه راضی هستم."
 


او همچنین درمورد مصدومیت‌ تامی آبراهام گفت: "او پس از تعویض به رختکن رفت و هنوز هم از ورزشگاه خارج نشده است. به احتمال زیاد این مصدومیت‌ به آن بدی که تصور می‌شد نیست و امیدوارم چنین باشد."
 


سوپرفرانکی درمورد گل کواچیچ نیز چنین گفت: "بین من و متئو سر گلی که به ثمر رساند شوخی‌های متعددی رد و بدل شد. او کیفیت بالایی دارد. امیدوارم این آغاز چیز جدیدی باشد، او باید بیش از این گل بزند بسیار برای او خوشحالم."
 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text