4 سال پیش 552
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ سه شنبه 5 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

لمپارد: فرداشب فقط مقابل 11 نفر بازی نخواهیم کرد

فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پیش از بازی با والنسیا حضور یافت و درمورد اهمیت این بازی، شرایط سخت بازی در ورزشگاه والنسیا و ... صحبت کرد.

لمپارد: فرداشب فقط مقابل 11 نفر بازی نخواهیم کرد

به گزارش فوتفان، فرداشب شاگردان فرانک لمپارد در ورزشگاه مستایا میهمان والنسیا خواهند بود. شیرهای لندن و خفاش‌های اسپانیا هردو با 7 امتیاز در گروه H لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند. این دو تیم حدود دو ماه پیش در همین تورنمنت در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم و این دیدار با برد 1-0 والنسیا پایان یافت.
فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پیش ازاین بازی حضور یافت و گفت: "ویدیو بازی‌های والنسیا را مشاهده و بررسی کردم و می‌دانم که کار سختی را در پیش خواهیم داشت. بازی در ورزشگاه مستایا بازی مقابل 11 نفر نخواهید بود و حمایت هواداران و جو ورزشگاه اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. ما از بازی گذشته مقابل والنسیا درس گرفتیم و سعی می‌کنیم راه درستی را در پیش بگیریم. اگر مقابل آنها ببازیم در شرایط سختی قرار خواهیم گرفت."
 


لمپارد در ادامه در مورد ناتوانی آبراهام در گلزنی در بازی های بزرگ گفت: "به نظرم اینگونه نیست. به این بستگی دارد که تعریف شما از بازی بزرگ چیست. او تا کنون در این فصل گل های زیادی برای ما به ثمر رسانده است. او در چمپیونزلیگ برای چلسی و در مقدماتی یورو برای کشورش گلزنی کرده است."
او همچنین درمورد راس بارکلی صحبت کرد و گفت: "راس دو مورد حاشیه ساز مجزا از هم داشت و رفتاری غیرحرفه‌ای از خود به نمایش گذاشت. من از او حمایت کردم و دوستش دارم، او باید به سرعت ریکاوری خود را به پایان برساند."

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text