4 سال پیش 688
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ سه شنبه 5 آذر 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

شب سخت پاریسی ها در سانتیاگو برنابئو

تیم فوتبال پاریسن ژرمن و رئال مادرید در بازی پنجم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر میروند. صعود پاریسی ها به مرحله بعد قطعی شده است و رئال نیز کار آسانی را دارد تا به مرحله بعدی قدم بگذارد.

شب سخت پاریسی ها در سانتیاگو برنابئو

به گزارش فوتفان، شاگردان زین الدین زیدان که این روز ها از شرایط ایده آلی برخوردارند، به دنبال این هستند تا صعود خود به مرحله بعدی را در دیدار در برابر پاریسن ژرمن جشن بگیرند.
کهکشانی ها در بازی گذشته در لالیگا موفق شدند در برابر تیمِ آماده رئال سوسیداد در حالی که با نتیجه ۱-۰ عقب بودند، در نهایت با زدن ۳ گل برنده از زمین بازی خارج شوند و کماکان پا به پای بارسلونا در جدول لیگ اسپانیا پیش بروند.

رئال در بازی های گذشته چه از لحاظ دفاعی و چه از لحاظ خط حمله پیشرفت چشمگیری داشته و کم کم باید شاهد همان تیم خطرناک زیزو باشیم.

آنها در بازی گذشته خود در برابر پاریسن ژرمن با درخشش دیماریا و با ۳ گل شکست خوردند اما هم اکنون پس از پارسن ژرمن ۱۲ امتیازی که صعودش به مرحله بعد قطعی شده است، با ۷ امتیاز قرار دارند.

 


اوضاع مصدومان امشب رئال
در بازی فردا خامس رودریگز، آسنسیو و ناچو به دلیل مصدومیت حضور نخواند داشت.
همچنین احتمال نبود واسکز نیز وجود دارد.

بررسی ترکیب رئال در بازی امشب:


دروازه بان:

با توجه به شرایط قابل قبول کورتوآ در بازی های گذشته و ثبت چندین کلین شیت، به احتمال فراوان فردا شاهد حضور او در ترکیب رئال خواهیم بود.

مدافعین:

در سمت راست خط دفاعی رئال مادرید، به احتمال فراوان شاهد حضور کارواخال خواهیم بود و در خط میانی هم زیدان  از سرجیو راموس و رافائل واران استفاده خواهد کرد.
اما در سمت چپ خط دفاعی، با توجه به استراحت مارسلو در بازی گذشته، نباید از عملکرد خوب مندی گذشت و ممکن است باز هم مندی در سمت چپ دفاع مادرید به کار گرفته شود.

 

 

هافبک ها:

با توجه به بازی‌های خوب کاسمیرو در خط هافبک رئال مادرید این بازیکن برزیلی به احتمال فراوان در ترکیب فردای آنها در مقابل پاری سن ژرمن قرار خواهد گرفت. لوکا مودریچ نیز در بازی گذشته در برابر رئال سوسیداد عملکرد بینظیری را داشت و در گل های رئال مادرید نیز تاثیر مستقیم داشت و به احتمال زیاد زیدان در بازی فردا به این هافبک کروات اعتماد خواهد کرد و او را در ترکیب ابتدایی رئال قرار می‌دهد.

اما هافبک آلمانی این تیم یعنی تونی کروس در بازی گذشته در نیمه دوم به جای والورده وارد زمین شد و ممکن است در بازی فردا باز هم همین داستان تکرار شود.

مهاجمین:

اما در خط حمله حضور کریم بنزما قطعی است و با توجه به عملکرد خوب رودریگو در بازیهای گذشته، ممکن است او در کنار بنزما قرار بگیرد.

اما سومین مهاجم این تیم به طور قطع ادن هازارد است کسی که به فرم خوبی رسیده است و در چند بازی گذشته نیز با توجه به نمایش خوبی که داشته است، زیدان میتواند از او نیز استفاده کند.

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text