4 سال پیش 882
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ شنبه 2 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

امره جان: اوضاع باید تغییر کند

امره جان در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد از نیمکت نشینی در یوونتوس راضی نیست.

امره جان: اوضاع باید تغییر کند

به گزارش فوتفان و به نقل از دیلی میل، پس از پیوستن آرون رمزی و آدرین ربیوت به یوونتوس، در خط میانی یوونتوس ترافیک شدیدی صورت گرفت، به طوری که یوونتوس 7 بازیکن برای پست هافبک در اختیار دارد و ساری از 3 هافبک در هر بازی استفاده می‌کند. همین باعث نیمکت نشینی بازیکنانی همچون امره جان و رودریگو بنتانکور شده در حالی که در فصل قبل این بازیکنان جز مهره های اصلی ترکیب آلگری بودند.
7 هافبک یوونتوس عبارتند از: سامی خدیرا، بلیز ماتویدی، میرالم پیانیچ، امره جان، رودریگو بنتانکور، آرون رمزی و آدرین ربیوت
ساری در اکثر بازی‌ها مثلث خدیرا، ماتویدی و پیانیچ را به درون زمین می‌فرستد اما سعی می‌کند با تعویض های پیاپی در خط میانی، به بازیکنان نیمکت نشینش فرصت درخشش دهد.
امره جان 25 ساله که در فصل جاری فقط در 4 بازی حضور داشت و 150 دقیقه برای بیانکونری به میدان رفت در مصاحبه اخیر خود گفت: "آینده؟ بدیهی است که من از شرایط راضی نیستم، اما این موضوع باعث نشده من 100 درصد توانم را در تمرینات مورد استفاده قرار ندهم، من سعی می‌نم همیشه آماده باشم و آمادگیم را حفظ کنم. هیچ بازیکنی وقتی بازی نمی‌کند خوشحال نیست. خودم را با اطمینان در یووه می بینم، در ژانویه باید به این فکر کنم تا با اطمینان بیشتری تصمیم بگیرم. اوضاع باید تغییر کند."

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text