4 سال پیش 474
سینا حقوردی

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 23 آبان 1398 توسط سینا حقوردی نوشته شده است

الشرطه، پرسپولیسِ عراق؛ ۲ تراکتوری، پیرترین بازیکنان نبرد پنجشنبه

علا عبدالزهرا ستاره سابق تراکتور و مسعود شجاعی بازیکن فعلی این تیم تبریزی مسن‌ترین بازیکنان تیم‌های ملی ایران و عراق در بین نفرات فعلی ۲ تیم هستند.

الشرطه، پرسپولیسِ عراق؛ ۲ تراکتوری، پیرترین بازیکنان نبرد پنجشنبه

 

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری ایرنا، تیم ملی فوتبال عراق چهارمین دیدار خود در چارچوب دور دوم مرحله انتخابی مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین را امروز از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در برابر تیم ملی ایران برگزار می‌کند.

سرچکو کاتانتس ۲۴ بازیکن را برای بازی با ایران و بحرین به اردوی تیمش دعوت کرده است. پیش از این گفتیم که عراقی‌ها تنها پنج لژیونر در لیست بازیکنان خود دارند و ۱۹ بازیکن دیگر از نفرات داخلی هستند.

نکته جالب توجه این است که مانند لیست تیم ملی ایران که تمام بازیکنان داخلی‌اش از چهار تیم بودند؛ در عراق نیز همه نفرات داخلی فراخوانده شده برای چهار تیم توپ می‌زنند.

باشگاه الشرطه عراق با هشت نماینده از این حیث رکورددار است. در لیست تیم ملی ایران نیز پرسپولیس با ۶ نماینده بیشترین سهم را دارد. باشگاه‌های الزورا و الکوا الجاویا با پنج نماینده در رده‌های بعدی هستند و نفت مایسان با یک نماینده در رده بعدی قرار گرفته است.

دیگر نکته قابل توجه درباره لیست تیم ملی عراق این است که تنها یک بازیکن بالای ۲۸ سال در این تیم حضور دارد و آن هم علا عبدالزهرا است. بازیکن ۳۱ ساله و شناخته شده‌ای که سابقه حضور در تراکتور را دارد. در تیم ملی ایران نیز مسعود شجاعی بازیکن فعلی تراکتور مسن‌ترین بازیکن است. چهار بازیکن عراق تنها ۱۹ سال سن دارند و سه نفر نیز در حالی دعوت شده‌اند که هنوز هیچ بازی ملی در کارنامه خود ندارند.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text