4 سال پیش 847
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ سه شنبه 21 آبان 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

یکی دیگر از گزینه های جانشینی احتمالی اریکسن در تاتنهام

این روز ها خبر های زیادی مبنی بر جدا شدن اریکسن از تاتنهام منتشر میشود و از این رو تاتنهام به دنبال پیدا کردن بازیکن با کیفیتی برای جایگزینی ستاره دانمارکی خود است که یکی از آنها وینگر تیم فوتبال آژاکس است.

یکی دیگر از گزینه های جانشینی احتمالی اریکسن در تاتنهام

به گزارش فوتفان و به نقل از 90min، هافبک دانمارکی تاتنهام یعنی کریستین اریکسن در تابستانی که گذشت خواهان جدایی از تاتنهام بود که در نهایت او در این تیم باقی ماند.

با شروع رقابت های لیگ جزیره و لیگ قهرمانان، اریکسن همانند فصول گذشته در ترکیب تاتنهام قرار نمیگیرد و در کل، تاتنهام عملکرد ضعیفی را در فصل جدید رقابت ها داشته است.

با این حال اریکسن به زودی قراردادش با تاتنهام به اتمام میرسد و این بازیکن خوش تکنیک ممکن است به زودی لندن را ترک کند.

باشگاه تاتنهام برای جایگزینی اریکسن گزینه های متعددی را در نظر دارد که یکی از آنها حکیم زیاش وینگر تیم فوتبال آژاکس است و در صورت پیوستن او به تاتنهام، میتواند خرید خوبی برای آنها باشد.

 

 

قیمت زیاش در ترنسفر مارکت 55 میلیون پوند است و باید ببینیم در صورت پیوستن این بازیکن به تاتنهام، آنها چه مقدار برای وی هزینه میکنند.

اریکسن از تیم هایی همچون رئال مادرید، منچستر یونایتد و یوونتوس پیشنهاد داشت و باید منتظر بمانیم که او در نهایت راهی چه تیمی میشود و در صورت این اتفاق، زیاش جایگزین او میشود یا خیر.

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text