4 سال پیش 485
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ سه شنبه 21 آبان 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

استقبال بالای عراقی‌ها از دیدار برابر ایران

طبق گفته مسئولان فدراسیون عراق استقبال بالایی از بازی این تیم برابر ایران صورت خواهد گرفت و البته نگرانی‌هایی راجع به اتفاقات روی سکوها وجود دارد.

استقبال بالای عراقی‌ها از دیدار برابر ایران

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری ایرنا، در فاصله ۲ روز تا فرا رسیدن بازی حساس تیم‌های عراق و ایران در چارچوب مرحله دوم مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین، امروز جلسه مهمی در سفارت عراق در کشور اردن برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس فدراسیون فوتبال عراق، سفیر عراق در کشور اردن و مسئولان فدراسیون فوتبال اردن برگزار شد، طرفین درباره جزئیات میزبانی از تیم‌های ایران و بحرین و همچنین حضور تماشاگران عراقی در دیدار روز پنجشنبه صحبت کردند.

در این جلسه مقرر شد تا نهایت ایمنی لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقه در نظر گرفته شود و از هرگونه اتفاق سیاسی روی سکوها و شعارهای غیر ورزشی جلوگیری شود چرا که فیفا با دقت ویژه‌ای دیدار ۲ تیم عراق و ایران را زیر نظر خواهد داشت.

مسئولان فدراسیون فوتبال عراق اعلام کردند که استقبال خیلی خوبی از دیدار آنها مقابل ایران خواهد شد و فدراسیون فوتبال اردن نیز تضمین کرده که اتفاقات ورزشی مسابقه به بهترین شکل انجام شود اما مسئولیتی در قبال اتفاقات غیر ورزشی روی سکوها قبول نخواهد کرد.

دیدار تیم‌های عراق و ایران روز پنجشنبه در ورزشگاه بین‌المللی امان اردن از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران به انجام خواهد رسید.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text