4 سال پیش 485
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ دوشنبه 20 آبان 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

ماموریت دشوار «کریستیچوویچ» در بوشهر

کریستیچوویچ میشو در حالی هدایت تیم فوتبال شاهین شهرداری را بر عهده خواهد گرفت که این تیم در جدول جایگاه خوبی ندارد و سرمربی کروات کار دشواری پیش رو دارد.

ماموریت دشوار «کریستیچوویچ» در بوشهر

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهرفصل گذشته با قرار گرفتن در رده دوم لیگ آزادگانموفق شد پس از چند سال دوری از سطح اول فوتبال ایران، بار دیگر به لیگ برتر صعود کند و یکی از ۱۶ تیملیگ نوزدهم باشد. شاهینی‌ها که امید زیادی به درخشش در لیگ نوزدهم و قرار گرفتن در نیمه بالایی جدول داشتند، خیلی زود با مشکلات مدیریتی و مالکیتی مواجه شدند و علاوه بر این که نتوانستند تیمشان را به خوبی تقویت کنند، برخی از بازیکنان کلیدی خود را که در صعودشان به لیگ برتر نقش موثری داشتند را هم از دست دادند تا لیگ نوزدهم از پیش فصل مطابق میل آن‌ها پیش نرود و شاهین از همان ابتدای کار نتایج ضعیفی کسب کند.

عبدالله ویسی در لیگ یک با شاهین شهرداری فصل خوبی را گذرانده بود، اما در لیگ برتر با این تیم توفیقی نداشت و پس از گذشت ۶ هفته به صورت توافقی از هدایت شاهین شهرداری کناره گیری کرد تا مهرداد کریمیان جانشین او شود.

کریمیان در نخستین حضورش روی نیمکت سرمربیگری شاهین شهرداری موفق شد در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی سایپا را از پیش رو بردارد، اما در ادامه او هم نتایجی بهتر از ویسی نگرفت و شاهین از ۴ دیدارش در لیگ تنها یک امتیاز گرفت.

در طول این مدت نام گزینه‌های زیادی برای هدایت تیم بوشهری مطرح شد که مهدی پاشازاده، نادر دست نشان و علیرضا مرزبان از جمله آن‌ها بودند و هر کدام در مقطعی به عنوان اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری شاهین شهرداری معرفی می‌شدند، اما در نهایت هیچ یک از آن‌ها با باشگاه بوشهری به توافق نرسیدند تا کریستیچوویچ میشو کروات که پیش از این سابقه هدایت مس رفسنجان را در کارنامه دارد، به عنوان سرمربی جدید شاهین شهرداری انتخاب شود

کریستیچوویچ کار بسیار سختی در بوشهر دارد و جدا از نتایج ضعیف شاهین شهرداری در هفته‌های اخیر که این تیم را خیلی عقب انداخته است، باید تیمی که هیچ نقشی در بسته شدن آن نداشته را آماده مسابقات کند. البته بنا به گفته مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری، میشو از شرایط این تیم آگاهی کامل دارد.

با این اوصاف سرمربی کروات آگاهانه هدایت شاهین شهرداری قعرنشین را پذیرفته و به همین دلیل جایی برای بهانه جویی و گله گزاری وجود ندارد. در نهایت باید دید میشو که سومین سرمربی شاهین شهرداری ظرف ۱۱ هفته ابتدایی نیم فصل اول لیگ است می‌تواند در روند ضعیف این تیم تغییری ایجاد کند یا شاهین شهرداری همچنان قعرنشین باقی خواهد ماند و بار دیگر راهی لیگ آزادگان خواهد شد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text